رفتن به بالا
  • شنبه - ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
  • کد خبر : ۴۲۲۹۸
  • چاپ خبر : نگاه شرکت سنگ آهن مرکزی به ورزش یک نگاه حمایتی است
رئیس اداره ورزش و جوانان بافق:

نگاه شرکت سنگ آهن مرکزی به ورزش یک نگاه حمایتی است

در دیدارصبح امروز رضا نارگانی با مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق مطرح شد : خوشبختانه نگاه شرکت سنگ آهن بافق به ورزش یک نگاه حمایتی است   به گزارش آفتاب بافق؛ در این دیدار رضا نارگانی با تاکید بر اینکه خوشبختانه نگاه شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به ورزش یک نگاه حمایتی است گفت : […]

در دیدارصبح امروز رضا نارگانی با مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق مطرح شد : خوشبختانه نگاه شرکت سنگ آهن بافق به ورزش یک نگاه حمایتی است

 

به گزارش آفتاب بافق؛ در این دیدار رضا نارگانی با تاکید بر اینکه خوشبختانه نگاه شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به ورزش یک نگاه حمایتی است گفت : این مجموعه اقتصادی همیشه دربرگزاری رویدادهای مهم ورزشی حمایتهای بسیار خوبی انجام داده که جای تقدیر و تشکر دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان بافق ضمن قدردانی از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن گفت : حمایت ، همکاری و مساعدت باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بافق توانسته در بالا بردن جایگاه ورزش شهرستان نقش بسزایی ایفا نماید.
وی ادامه داد: در مدت مسئولیت بنده در شهرستان سعی ما بر آن بوده با تعامل با مجموعه باشگاه بتوانیم کارهای بسیار ارزشمندی در سطح هیاتهای ورزشی در بعد قهرمانی و همگانی انجام دهیم البته هنوز اول راه هستیم و میتوانیم با برنامه ریزی و حمایت بیشتر جایگاه ورزش شهرستان را ارتقا دهیم چون معتقدیم شهر بافق سرشار از استعداد و پتانسیل است که با کمی توجه ، جوانان و نوجوانان این خطه میتوانند در عرصه های ملی وبین المللی بدرخشند.
نارگانی در پایان از حمایت و همکاریهای روابط عمومی شرکت سنگ اهن در برگزاری همایشهای مختلف ورزشی تقدیر و تشکر نمود
در ادامه این دیدار جواد عسکری مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با بیان اینکه نباید نگاه به ورزش یک نگاه سطحی باشد گفت : اگر در بحث ورزش ، بهداشت و آموزش سرمایه گذاری شود مطمئنا هزینه درمان کمتری را پرداخت خواهیم نمود.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با تاکید بر استفاده جوانان از تمام ظرفیتهاو پتانسیلهای موجود در شهرستان گفت : تاکید بنده با هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه ورزشی سنگ آهن برون سپاری بوده است و همیشه از آنها خواسته ام تا ظرفیتها را در اختیار کل جامعه ورزش شهرستان قرار دهند.
عسکری با اشاره به اینکه رئیس اداره ورزش و جوانان مدیریت خوبی را آغاز نموده است ابراز امیدواری کرد که با حمایت همه مسئولین شاهد رشد و شکوفایی ورزش شهرستان در آینده نیز باشیم
شایان ذکر است در پایان این دیدار هدیه ای از طرف اداره ورزش و جوانان به مدیرعامل شرکت سنگ آهن اهدا گردید.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده