رفتن به بالا
  • شنبه - ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
  • کد خبر : ۴۲۳۰۵
  • چاپ خبر : مردم بافق همانند آیت الله شیخ محمد تقی خدمتگزار دین و نظام هستند +تصاویر
امام جمعه بافق:

مردم بافق همانند آیت الله شیخ محمد تقی خدمتگزار دین و نظام هستند +تصاویر

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در مراسم افتتاحیه پروژه 11 واحدی مسکن طلاب حضرت جواد الائمه(ع) بافق، وحدت،همدلی و یکرنگی را از ویژگی مردم و مسئولان این شهر بیان کرد و آنان را همانند آیت الله شیخ محمد تقی خدمتگزار دین و نظام دانست. به گزارش آفتاب بافق،پروژه 11 واحدی مسکن طلاب حضرت جواد الائمه(ع) […]

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در مراسم افتتاحیه پروژه 11 واحدی مسکن طلاب حضرت جواد الائمه(ع) بافق، وحدت،همدلی و یکرنگی را از ویژگی مردم و مسئولان این شهر بیان کرد و آنان را همانند آیت الله شیخ محمد تقی خدمتگزار دین و نظام دانست.

به گزارش آفتاب بافق،پروژه 11 واحدی مسکن طلاب حضرت جواد الائمه(ع) بافق صبح امروز با حضور حجة الاسلام و المسلمین اعرافی،مدیر حوزه های علمیه کشور و امام جمعه قم،امام جمعه شهرستان بافق،فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان افتتاح گردید.

در این مراسم حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی ضمن خیر مقدم به ریاست محترم حوزه های علمیه کشور،حضور ایشان را افتخاری   برای علما و مجتهدین در حوزه های علمیه قم دانست و گفت: انتصاب حجة الاسلام و المسلمین اعرافی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان فردی عالم و مبر به سمت ریاست حوزه های علمیه کشور انتخاب شایسته ای است.آیت الله حائری یزدی عالمی فرهیخته و مؤسس حوزه علمیه قم از شهر میبد بود و در کنار ایشان شخصیتی چون شیخ محمد تقی بافقی حضور داشت که پشتوانه ای محکم برای این مرجع بود،ایشان نیز به عنوان سرمایه و پشتوانه ای بزرگ برای رهبر انقلاب و کشور هستند.

وی موفقیت های امروز حوزه های علمیه را ثمره تلاش امام خمینی (ره) ومرحوم آیت ا… حائری  عنوان کرد و افزود: وجود ویژگی های درونی و توانمندی های حجة الاسلام اعرافی سبب انتخاب ایشان از سوی مقام معظم رهبری برای محول شدن دو وظیفه سنگین در جهت پیشبرد و توسعه حوزه های علمیه در سطح کشور و رسیدن به اهداف عالی است.

امام جمعه بافق وحدت،همدلی و یکرنگی را از ویژگی مردم و مسئولان شهرستان بافق دانست و بیان کرد: مردم مؤمن و متدین بافق چون آیت ا…شیخ محمد تقی بافقی که در زمان حیات خویش به خدمت در شهر قم و بزرگان دین پرداخت،گوش به فرمان و آماده اجرای هر امری برای خدمت به نظام و انقلاب هستند.

در پایان حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی گزارشی از حوزه های علمیه و وجود جوانان محصل در دانشگاه های بافق بیان نمود و برای امام خامنه ای(مد ظلة العالی) و تمام مسئولین خدمتگزار کشور آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم حاج سید علیرضا سلیمانی مدیر پروژه مسکن طلاب حضرت جواد الائمه(ع) بافق تصریح کرد: این پروژه در سال 1393 با حضور آیت‌الله ناصری، امام جمعه یزد کلنگ زنی شد و اکنون بعد از 11 ماه آماده بهره‌ برداری است.

وی  افزود: این پروژه مبلغی بالغ بر یک میلیارد ریال به خود اختصاص داده است که از جمله زیر ساخت های آن آب، برق، گاز، تلفن و فاضلاب است.

مدیر پروژه مسکن طلاب بافق اظهار داشت: مساحت زمین این مجتمع 2 هزار متر مربع می باشد که 250 متر مربع آن در فاز دوم به بهره برداری خواهد رسید.زیر بنا این مجتمع ها 1200 متر مربع است که 800 متر آن حیاط سازی شده و هر واحد نیز 110 متر می باشد.

شایان ذکر است تمامی هزینه ها از سوی امام جمعه  شهرستان بافق پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده