رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
  • کد خبر : ۴۲۴۲۲
  • چاپ خبر : دیدار با دکتر حاجب مرتاض مرد خستگی ناپذیر و التیام بخش آلام دردمندان و بیماران
به بهانه هشتاد و ششمین زادروز:

دیدار با دکتر حاجب مرتاض مرد خستگی ناپذیر و التیام بخش آلام دردمندان و بیماران

  به مناسبت 4 دی ماه و هشتاد و ششمین زادروز دکترحاجب مرتاض،با این پزشک دلسوز و خستگی ناپذیر استان یزد دیدار و گفتگو شد.   به گزارش آفتاب بافق،سخت است در روز تولد مردی که همه چیز دارد، چیزی پیدا کرد و برای او هدیه برد، تنها چیزی که شاید نداشته باشد و خواسته […]

 

به مناسبت 4 دی ماه و هشتاد و ششمین زادروز دکترحاجب مرتاض،با این پزشک دلسوز و خستگی ناپذیر استان یزد دیدار و گفتگو شد.

 

به گزارش آفتاب بافق،سخت است در روز تولد مردی که همه چیز دارد، چیزی پیدا کرد و برای او هدیه برد، تنها چیزی که شاید نداشته باشد و خواسته باشد، جوانی و فرصت های  از دست رفته است

فقط می توانیم به احترام کسی که سالهای سال از ایران گفته و برای کاهش دردها قدمی برداشته، چند قدمی را پیاده تا دفتر کارش در بیمارستان برویم، و سلامی کرده و تبریک بگوییم.

دکتر مرتاض همچنان عاشق ایران است، و باز به هر مناسبت و بهانه ای از ایران می گوید،هنوز بفکر ساختن و گسترش دادن بیمارستان و درمان درد مردم است، حتی حالا که باید بنشیند و بسیاری از ناگفته ها و خاطراتش را تعریف کند.

مدتها پیش قرار بود ساعتی بنشینیم و گفتگوی مفصلی با دکتر حاجب مرتاض داشته باشیم، که هنوز فرصت فراهم نشده، دفعه قبل در آستانه سفر به خارج برای آوردن وسایل مدرن و جدید پزشکی بود و حال در تدارک توسعه بیمارستان است.

دکتر مرتاض برنامه توسعه بیمارستان را در دستور کار دارد، تا با اضافه شدن 5هزار متر به مساحت بیمارستان ، بیماران بیشتری بتوانند از امکانات این بیمارستان که اکنون جوابگوی بسیاری از بیماران نیست، باشد.عجیب است که عنوان می کند شهرداری در این مورد همراهی نکرده و 5 ماه است که برای دادن مجوز مانع تراشی می کند!

پزشکی می خواهد بر روی زمین خودش و بدون آنکه کمکی از دولت و یا وامی خواسته باشد، 5هزار متر ساختمان برای درمان درد مردم، در شرایطی که یزد بدلیل هجوم بیماران استان های همجوار دچار کمبود تخت بیمارستانی شده است، بسازد. حال وظیفه دولت و مسئولان شهر و استان چیست؟! کاری بر سرش بیاورند که یا پشیمان شود و یا سرمایه اش را راکد بگذارد و یا ببرد شهری دیگر!؟

روز تولد دکتر مرتاض است و بسیاری با دسته های گل به دیدارش آمده و یا در حال آمدن هستند. فرصت نمی شود تا بیشتر در این رابطه و دیگر مسائل با او صحبت داشته باشیم. هدف دیداری و عرض تبریک و سلامی بود و بس….

به امید آنکه در یکی از زادروزهای بعدی وی، بخش جدید بیمارستان نیز به پایان رسیده و افتتاح شده باشد.

 

منبع: توفان یزد

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده