رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
  • کد خبر : ۴۲۴۵۶
  • چاپ خبر : لزوم مناسب سازی اماکن اجتماعی برای همه اقشار جامعه

لزوم مناسب سازی اماکن اجتماعی برای همه اقشار جامعه

مناسب سازی اماکن اجتماعی روشن(اماکنی که در هر لحظه از شبانه روز در آن رفت و آمد وجود دارد)امری لازم برای همه اقشار جامعه است. به گزارش آفتاب بافق،بازدید از روند مناسب سازی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و مسجد جامع شهرستان بافق صبح امروز  با حضور قطب الدینی،کارشناس مبلمان شهری و مناسب سازی استان یزد،رئیس […]

مناسب سازی اماکن اجتماعی روشن(اماکنی که در هر لحظه از شبانه روز در آن رفت و آمد وجود دارد)امری لازم برای همه اقشار جامعه است.

به گزارش آفتاب بافق،بازدید از روند مناسب سازی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و مسجد جامع شهرستان بافق صبح امروز  با حضور قطب الدینی،کارشناس مبلمان شهری و مناسب سازی استان یزد،رئیس بهزیستی بافق،مدیرمؤسسه جامعه معلولین،کارشناس مناسب سازی بهزیستی و دیگر مسئولان انجام گرفت.

در این بازدیدها با بیان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط متولیان و خادمین،روند مناسب سازی این 2 مکان مقدس مورد بررسی قرار گرفت.

مقرر شد مواردی از جمله،ایجاد رمپ مناسب درب ورودی بقعه متبرکه از سمت بلوار وحشی بافقی،اصلاح برخی از مناسب سازی شده ها،نصب تابلوهای راهنمای مربوط،لحاظ کردن ریز قوانین مناسب سازی در طرح ها و نقشه های توسعه عمرانی این اماکن در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده