رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
  • کد خبر : ۴۲۴۸۶
  • چاپ خبر : مصاحبه با مدرس و سرمربی تیم های ملی بدمینتون بانوان کشور

مصاحبه با مدرس و سرمربی تیم های ملی بدمینتون بانوان کشور

در پی برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 بدمینتون ویژه بانوان در بافق با سرمربی  تیم های ملی و مدرس بدمینتون بانوان کشور گفتگو شد. به گزارش آفتاب بافق، محمد رضا کاظمی مدیر عامل باشگاه آهن خواستار برگزاری یکدوره مربیگری درجه 3 بدمینتون ویژه بانوان در شهرستان بافق شد که با نظر مساعد هئیت مدیره باشگاه […]

در پی برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 بدمینتون ویژه بانوان در بافق با سرمربی  تیم های ملی و مدرس بدمینتون بانوان کشور گفتگو شد.

به گزارش آفتاب بافق، محمد رضا کاظمی مدیر عامل باشگاه آهن خواستار برگزاری یکدوره مربیگری درجه 3 بدمینتون ویژه بانوان در شهرستان بافق شد که با نظر مساعد هئیت مدیره باشگاه  و با حمایتهای رئیس هئیت بدمینتون بافق  یکدوره شش روز کلاس آموزش دوره مربیگری  بدمینتون ویژه بانوان در ورزشگاه تختی بافق در حال برگزاری می باشد.

فریبا جلالیان جواد پور مربی و سرمربی تیم های ملی بدمینتون بانوان کشور و مدرس بدمینتون  با سابقه 38 فعالیت در این حرفه ورزشی به عنوان بازیکن، داور، مربی و  مدرس در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق درباره حضور خود در شهرستان بافق گفت: حضور من در استان یزد و شهرستان بافق جهت تدریس در کلاس های مربیگری درجه 3 است. امروز داشتن مربیان فعال بدمینتون در تمام نقاط کشور یک نیاز است که باید با پرورش ورزشکاران و علاقمندان،این رشته را زنده نگه داشت.

وی درباره جایگاه ورزش بدمینتون بانوان در کشور بیان کرد: این ورزش طی 10 سال گذشته با حضور آقای پوریا،رئیس فدراسیون و خانم مددی نائب رئیس وی،از رشد چشم گیری به ویژه در سطح بانوان برخوردار بوده است، زیرا اقایان سالها زودتر نسبت به حضور در مسابقات برون مرزی اقدام کرده بودند. بانوان نیز در این مدت سفرهای بسیاری به خارج از کشور برای حضور در مسابقات انجام داده اند،هم اکنون ما در غرب اسیا جزء کشورهای اول هستیم.

جلالیان سطح بانوان ورزشکار این رشته را در یزد و بافق نسبت به دانشجویان رشته تربیت بدنی بسیار بالا دانست و افزود: می توان گفت 40 درصد توانایی برای تشکیل این چنین کلاسی درسطح 3 مربیگری وجود داشت.

وی درباره  نحوه حضور خود در این کلاس ها خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سالیان سال سابقه تدریس بدمینتون در سطح درجه A و B را داشتم، از فدراسیون خواهان تدریس در سطح درجه 3 مربیگری بدمینتون نمودم، در طول 2 ماه گذشته این دومین کلاسی است که به درخواست هیئت استان یا شهرستان تشکیل شده و من برای حضور در این دوره ها معرفی شده ام.

سرمربی تیم های ملی بدمینتون بانوان کشور در پایان سخنان خود از تلاش های محمد رضا کاظمی، مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق، رئیس هیئت بدمینتون شهرستان و اعضای هئیت مدیره  جهت برگزاری این کلاس ها با توجه به نیاز استان و شهرستان وهماهنگی های انجام گرفته با مسئولین هیئت بدمینتون خانم رنجبر و بابایی تشکر کرد.

لازم بذکر است 30نفر از بانوان استان یزد و شهرستان بافق در این کلاسها حضور دارند که بصورت صبح و عصر در حال آموزش می باشند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده