رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
  • کد خبر : ۴۲۵۳۴
  • چاپ خبر : مانور زلزله به صورت نمادین در آموزشگاه پسرانه بهار بافق برگزار شد +تصاویر
به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله:

مانور زلزله به صورت نمادین در آموزشگاه پسرانه بهار بافق برگزار شد +تصاویر

مانور ایمنی در برابر زلزله با مشارکت جمعیت هلال احمر در آموزشگاه پسرانه بهار بافق با رویکرد خروج اضطراری و شناسایی منطقه امن برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،مانور زلزله به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله به صورت نمادین با مشارکت جمعیت هلال احمر و باحضور معاون فرماندار در آموزشگاه پسرانه بهار بافق […]

مانور ایمنی در برابر زلزله با مشارکت جمعیت هلال احمر در آموزشگاه پسرانه بهار بافق با رویکرد خروج اضطراری و شناسایی منطقه امن برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،مانور زلزله به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله به صورت نمادین با مشارکت جمعیت هلال احمر و باحضور معاون فرماندار در آموزشگاه پسرانه بهار بافق برگزار شد.

 این مانور با هدف آشنایی دانش آموزان با نحوه پناهگیری و خروج دانش آموزان از محیط آموزشی و بالا بردن سطح اطلاعات و آگاهی آنان در مواقع بحران و حادثه و ارائه آموزش های لازم در زمینه کمک های اولیه انجام گرفت.

در این برنامه طالعی،معاون فرماندار با اشاره به وقوع زلزله در غرب کشور و اهمیت برگزاری مانور های زلزله در سطح مدارس گفت: انجام مانورها در مدارس و مراکز تحصیلی با هدف آموزش صحیح و عملی به دانش آموزان وآمادگی آنها در مواقع بروز زلزله و حوادث امری ضروری است.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایمنی و ارتقای سطح دانش کودکان در خصوص راه های مقابله با حوادث طبیعی و غیر طبیعی و انتقال آموخته ها به خانواده ها از اهداف بسیار حائز اهمیت این گونه مانور ها درمراکزتحصیلی است.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده