رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
  • کد خبر : ۴۲۵۶۴
  • چاپ خبر : برگزاری صبحگاه بصیرت در آموزشگاه نمونه فردوس بافق

برگزاری صبحگاه بصیرت در آموزشگاه نمونه فردوس بافق

به مناسبت 9 دی، سالروز حرکت خودجوش مردم در دفاع از ولایت فقیه در مقابل فتنه گران، مراسم صبحگاه بصیرت با حضور مسئولین شهرستان در دبیرستان نمونه فردوس برگزار گردید . به گزارش آفتاب بافق، در ابتدای این مراسم علی اصغر رنجبر،مدیر آموزش و پرورش بافق ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری ( ع ) […]

به مناسبت 9 دی، سالروز حرکت خودجوش مردم در دفاع از ولایت فقیه در مقابل فتنه گران، مراسم صبحگاه بصیرت با حضور مسئولین شهرستان در دبیرستان نمونه فردوس برگزار گردید .

به گزارش آفتاب بافق، در ابتدای این مراسم علی اصغر رنجبر،مدیر آموزش و پرورش بافق ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری ( ع ) گفت : 9 دی ماه سال 88 حرکت خودجوش مردم در دفاع از ولایت فقیه و مقابله با فتنه گران بود که باعث بیمه شدن نظام و مملکت در برابر توطئه دشمنان گردید .

وی خطاب به دانش آموزان گفت:  شما آینده سازان و سرمایه های این نظام هستید،پس با بصیرت و آگاهی  نکات مختلفی که در پیرامون شما صورت می گیرد با دقت نظر پیگیری نمائید .

در ادامه حجت الاسلام دهستانی،نماینده ولی فقیه در سپاه بافق گفت: اگر بخواهیم نظام و کشورمان در برابر دسیسه های دشمنان محفوظ باشد، باید مطیع امام زمان (عج ) و ولی فقیه باشیم.چراکه عبادت همراه با اطاعت ارزشمند است، بصیرت یعنی حرکت در راستای ولایت و امنیت کشور به خاطر نعمت ولی فقیه می باشد،دشمن نیز روی محور اصلی،یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی دست گذاشته است .

 

 

عکس: علی رضا صادقی
خبر: روابط عمومی آ.پ

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده