رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
  • کد خبر : ۴۲۶۰
  • چاپ خبر : ديدار رئيس اوقاف و امور خيريه بافق با فرماندار شهرستان

ديدار رئيس اوقاف و امور خيريه بافق با فرماندار شهرستان

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با هفته وقف كاركنان اداره اوقاف و امور خيريه بافق به همراه خدام آستان امامزاده عبدالله (ع) با فرماندار شهرستان ديدار و پيرامون مسائل وقف و شهرستان گفتگو كردند. فرماندار بافق در اين ديدار ضمن تسليت رحلت پيامبر اكرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبي وامام رضا (ع)،با […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با هفته وقف كاركنان اداره اوقاف و امور خيريه بافق به همراه خدام آستان امامزاده عبدالله (ع) با فرماندار شهرستان ديدار و پيرامون مسائل وقف و شهرستان گفتگو كردند.

فرماندار بافق در اين ديدار ضمن تسليت رحلت پيامبر اكرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبي وامام رضا (ع)،با اشاره به فرهنگ وقف و اهميت آن در جامعه گفت: وقف سنتی اسلامی و به معنای هدیهٔ ابدی است كه برای خدمت عمومی و در جهت خیر و رضای خداوند بكار گرفته مي شود.

سيد مهدي طلايي مقدم از آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهرستان به عنوان يك نقطه قوت و فرصت براي بافق برشمرد و خاطر نشان كرد : محور توسعه و پيشرفت شهرستان بافق امامزاده عبدالله(ع) مي باشد كه با تعامل و وفاقي كه بوجود آماده زمينه براي رشد و توسعه همه جانبه آستان و شهرستان آماده است.

وي از اجماع نظر تمام مسئولان شهرستان در خصوص انتخاب رئيس جديد اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان بافق گفت : حجت الاسلام كارگران علاوه بر بومي بودن داراي مديريت بالا و پيشينه مطلوب كاري مي باشد كه اميدواريم با تعامل ، همكاري و رعايت مسائل قانوني و شرعي شاهد شكوفايي و پيشرفت در حوزه وقف شهرستان و آستان امامزاده عبدالله (ع) باشيم.

در ادامه حجت الاسلام "محمد علي كارگران" رئيس جديد اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان و چند تن ازكاركنان و خدام آستان امامزاده عبدالله به بيان ديدگاهها و پيشنهادات خود پرداختند.

IMG_1812 IMG_1836 IMG_1840 IMG_1845

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده