رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳
  • کد خبر : ۴۲۶۴۱
  • چاپ خبر : قلب کریم سیا ؛ حاجی فیروز بافق به درد آمد

قلب کریم سیا ؛ حاجی فیروز بافق به درد آمد

  کریم سیاه بافقی و عاشق نقش حاجی فیروز در هنرهای نمایشی بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان یزد بستری شد. به گزارش آفتاب بافق؛  میثم پورمنش،بازیگر جوان و دوست داشتنی هنرهای نمایشی بافق شامگاه چهارشنبه به دلیل گرفتگی عروق قلبی در بیمارستان سید الشهدای یزد بستری شد. حمید مرعشی،کارگردان فیلم شبی در آریز در گفتگوی […]

 

کریم سیاه بافقی و عاشق نقش حاجی فیروز در هنرهای نمایشی بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان یزد بستری شد.

به گزارش آفتاب بافق؛  میثم پورمنش،بازیگر جوان و دوست داشتنی هنرهای نمایشی بافق شامگاه چهارشنبه به دلیل گرفتگی عروق قلبی در بیمارستان سید الشهدای یزد بستری شد.

حمید مرعشی،کارگردان فیلم شبی در آریز در گفتگوی کوتاهی با درخواست از مردم هنردوست بافق برای درخواست دعا  جهت شفای کامل  این بازیگر تئاتر گفت : پس از احساس ناراحتی و درد در ناحیه قفسه سینه بلافاصله میثم را به یزد رساندیم.هم اکنون وی در بیمارستان سیدالشهدا یزد بستری و تحت درمان می باشد که درصورت تشخیص پزشکان آنژیو می شود.

گفتنی است،میثم پورمنش از جوانان با استعداد و دارای  آینده درخشان در زمینه بازیگری و اجرای تئاتر می باشد، که تاکنون توانسته در مناسبت های مختلف با همکاری گروه های هنری بافق ده ها اجرای شاد و موفق را برای کودکان و جوانان خاطره انگیز کند.

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده