رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
  • کد خبر : ۴۲۶۶۸
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم اختتامیه کلاس‌ مربیگری درجه 3 تنیس روی میز بافق +تصاویر

برگزاری مراسم اختتامیه کلاس‌ مربیگری درجه 3 تنیس روی میز بافق +تصاویر

  مراسم اختتامیه کلاس‌ مربیگری درجه 3 تنیس روی میز بافق،صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،مراسم اختتامیه کلاس مربیگری درجه 3 تنیس روی میز بافق صبح امروز با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان،رئیس آموزش و پرورش ،رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان و دیگر اعضای هیئت برگزار […]

  مراسم اختتامیه کلاس‌ مربیگری درجه 3 تنیس روی میز بافق،صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،مراسم اختتامیه کلاس مربیگری درجه 3 تنیس روی میز بافق صبح امروز با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان،رئیس آموزش و پرورش ،رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان و دیگر اعضای هیئت برگزار شد.

در این مراسم مظفری نژاد،رئیس هیئت تنیس شهرستان بافق ضمن ارائه گزارش عملکرد این هیئت،با قدردانی از حمایت های رئیس اداره ورزش و جوانان گفت : با توجه به حضور و برگزاری دوره های آموزش تنیس توسط اساتید چینی در شهرستان بافق،تصمیم بر انجام یک دوره کلاس مربیگری درجه 3 با مجوز هیئت تنیس استان نمودیم.

وی با اظهار خرسندی از استقبال علاقمندان به این دوره از کلاس های برگزار شده،افزود: این دوره به مدت 6 روز و در 2 نوبت صبح و عصر توسط استاد امیریان انجام گرفت.

در ادامه این مراسم رضا نارگانی،مدیر اداره ورزش و جوانان بافق ضمن تشکر از زحمات رئیس و اعضای هیئت تنیس روی میز شهرستان گفت : باید اولویت برنامه های هر هیئت ورزشی،برگزاری دوره های آموزشی جهت استعدایابی و شناسایی نخبه گان ورزشی باشد،خوشبختانه هیئت تنیس روی میز بافق با مدیریت مهندس مظفری نژاد توانسته در این زمینه موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه در طول یک سال گذشته شاهد حضور 2 مربی کره ای و چینی در شهرستان بافق بودیم،تصریح کرد: حضور 2 مربی خارجی برای آموزش تنیس روی میز در بافق، سبب ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران و علاقمندان به این رشته ورزشی شد.

نارگانی در پایان سخنان خود از حمایت و تعامل اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق تشکر کرد و افزود: امیدوارم در آینده نزدیک شاهد حضور ورزشکاران بافقی در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

شایان ذکر است، به شرکت کنندگان این دوره از کلاس های آموزشی هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

منبع: روابط عمومی تنیس روی میز بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده