رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
  • کد خبر : ۴۲۶۸۴
  • چاپ خبر : بیش از 40 مددجو و توانخواه از خدمات کمک آموزشی تحصیلی استفاده می کنند
مدیرعامل جامعه معلولین بافق:

بیش از 40 مددجو و توانخواه از خدمات کمک آموزشی تحصیلی استفاده می کنند

مدیرعامل جامعه معلولین بافق گفت: باورمان بر این است که معلولیت نه تنها محرومیت نیست،بلکه مانع ایجاد محدودیت در پیشرفت نیز نمی تواند باشد. به گزارش آفتاب بافق،ابوالفضل شاهپورزاده،مدیرعامل مؤسسه خیریه جامعه معلولین بافق درسالروز تشکیل نهضت سوادآموزی بیان کرد: هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بهانه ای […]

مدیرعامل جامعه معلولین بافق گفت: باورمان بر این است که معلولیت نه تنها محرومیت نیست،بلکه مانع ایجاد محدودیت در پیشرفت نیز نمی تواند باشد.

به گزارش آفتاب بافق،ابوالفضل شاهپورزاده،مدیرعامل مؤسسه خیریه جامعه معلولین بافق درسالروز تشکیل نهضت سوادآموزی بیان کرد:

هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بهانه ای شد تا خدمات سوادآموزی مددکاران و مراقبین جامعه معلولین به مددجویان و توانخواهان را ارج نهیم،لذا از تلاش های این عزیزان کمال سپاس را دارم..

وی افزود: در حال حاضر 13 مددکار و مراقب در این موسسه در حال فعالیت می باشند که علاوه بر خدمات مددکاری،توانبخشی و کمک درمانی،در راستای محروم نبودن هیچ معلولی از تحصیل،به نهضت سوادآموزی و خدمات کمک آموزشی تحصیلی مددجویان و توانخواهان می پردازند.

 شاهپورزاده اظهار داشت: تلاشمان بر این است که هیچ معلولی از حقوق خود در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی بی بهره نباشد، باورمان بر این است که معلولیت نه تنها محرومیت نیست،بلکه مانع ایجاد محدودیت در پیشرفت نیز نمی تواند باشد.تاکنون بیش از 40 مددجو و توانخواه توانسته اند از خدمات کمک آموزشی تحصیلی استفاده نمایند.

مدیر عامل جامعه معلولین،در پایان با تشکر از همکاری ها و مساعدت های تمامی مسئولین و شهروندان،خواستار حمایت های بیشترجهت خدمات دهی بهتر و اشتغالزایی مددجویان و توانخواهان شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده