رفتن به بالا
  • جمعه - ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
  • کد خبر : ۴۲۶۹۷
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم وفات حضرت معصومه(س) در بیت الرضا(ع) بافق
گزارش تصویری:

برگزاری مراسم وفات حضرت معصومه(س) در بیت الرضا(ع) بافق

به مناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، مراسم سوگواری و مرثیه خوانی شب گذشته در محل مؤسسه فرهنگی- مذهبی بیت الرضا(ع) شهرستان بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،همزمان با شب وفات کریمه اهل بیت (س) مراسم عزاداری با سخنرانی حجة الاسلام محمد علی کارگران و مرثیه خوانی محمد علی عراقی به یاد شهید […]

به مناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، مراسم سوگواری و مرثیه خوانی شب گذشته در محل مؤسسه فرهنگی- مذهبی بیت الرضا(ع) شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،همزمان با شب وفات کریمه اهل بیت (س) مراسم عزاداری با سخنرانی حجة الاسلام محمد علی کارگران و مرثیه خوانی محمد علی عراقی به یاد شهید محیط بان “علی اکبر قنبری زاده” در مؤسسه فرهنگی- مذهبی بیت الرضا(ع) شهرستان بافق برگزار شد.

 در این مراسم حجة الاسلام کارگران با بیان فضايل و مقامات معنوی حضرت فاطمه معصومه(س)  و روايات معصومين (ع) درباره مقامات بلند آن حضرت گفت: امام جعفر صادق(ع)می فرمايند: آگاه باشيد كه براي خدا حرمی است و آن مكه است؛ و براي پيامبر خدا(ص) حرمي است و آن مدينه است و براي اميرالمومنين(ع) حرمی است و آن كوفه است. بدانيد كه حرم من و فرزندانم بعد از من، قم است. آگاه باشيد كه قم، كوفه كوچك ماست، بدانيد بهشت هشت دروازه دارد كه سه تای آن ها به سوی قم است.

وی افزود: هیچ موجودی عظمت این بانو را ندارد. دوستانی که به زیارت امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه (سلام الله علیها) می روید، زیارتتان باید عارفاً بحقه باشد. عارفاً به حقه چیست؟ یعنی هنگامی که به زیارت می روید باید بدانید که اینها واسطۀ فیض هستند، این ها کانال بین ما و خدا هستند،کسی مستقیم نمی تواند درب خانۀ خدا برود. نکتۀ دوم این است که شما باید اهل بیت را الگو قرار بدهید .

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده