رفتن به بالا
  • جمعه - ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
  • کد خبر : ۴۲۷۲۱
  • چاپ خبر : از مسئولان استان در انتخاب رئیس اداره کار بدون هماهنگی با شهرستان گلایه مند هستم
امام جمعه بافق:

از مسئولان استان در انتخاب رئیس اداره کار بدون هماهنگی با شهرستان گلایه مند هستم

امام جمعه شهرستان بافق خطاب به مسئولان اداره کار استان با توجه به قشر عظیم کارگر در این شهر عنوان کرد: زمانی که قرار است یک مسئول در اداره کار معرفی و انتصاب گردد باید با شهرستان ها نیز هماهنگی صورت گیرد،اما متاسفانه این امر در زمان انتخاب رئیس اداره کار  بافق با من انجام […]

امام جمعه شهرستان بافق خطاب به مسئولان اداره کار استان با توجه به قشر عظیم کارگر در این شهر عنوان کرد: زمانی که قرار است یک مسئول در اداره کار معرفی و انتصاب گردد باید با شهرستان ها نیز هماهنگی صورت گیرد،اما متاسفانه این امر در زمان انتخاب رئیس اداره کار  بافق با من انجام نگرفت و از این بابت گلایه مند هستم.

به گزارش آفتاب بافق،حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی،امام جمعه شهرستان بافق در ابتدا خطبه اول نماز جمعه این هفته با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی،در تکمیل سخنان هفته گذشته پیرامون عوامل تکریم خانواده و رفتارهای زن و مرد با یکدیگر،به بیان نحوه گفتار همسران

در خانواده گفت: عدالت در رفتار باید یکی از ویژگی های حاکم در خانه باشد،تا در زمان بروز اختلاف بین زن و مرد مانع صبحت و ایجاد حرمت شکنی بین آنان نشود.

وی با بیان اینکه زن و شوهر باید با یکدیگر با مهربانی و خوش زبانی سخن گویند،افزود: رعایت ادب و احترام بین مرد و زن به دور از استفاده از کلمات ناشایست سبب ایجاد پیوند محکم محبت بین آنان و حفظ حریم خانواده می شود.

حضرت علی(ع) می فرماید: کسی که بدون رعایت ادب زیاده گویی می کند،حیا ندارد و در نتیجه تقوا ندارد. قلب تُهی از تقوا خواهد مُرد و وارد جهنم می شود.

امام جمعه شهرستان بافق در خطبه دوم با اشاره به سالروز حماسه 9 دی،روز بصیرت و میثاق با ولایت گفت: بصیرت همانند قطب نمایی هدایت کننده و روشنایی راه انسان است.

وی درباره وقایع سال 88 و بصیرت رهبر انقلاب و حرکت مردم در تبعیت از ولایت فقیه افزود: در جریانات انتخابات سال 88 و  ایجاد هنجارشکنی و حرمت شکنی در کشور،سبب شد تا مقام معظم رهبری دستور به پیگیری این موضوع برای مقابله با این حرکت عوامل نفوذی در جهت زیر سوال بردن مذهب و دین اسلام نمودند.

سلیمانی خاطر نشان کرد:آقایان کروبی و موسوی با حرکات و رفتار زشت خود امید را در دل دشمنان زیاد کردند و به آن ها اجازه دادند تا به اهل بیت(ع) بی حرمتی شود،620 میلیون تومان خسارت به اموال مردم زده شود و تحریم ها بیشتر شد. در نهایت این مردم بودند که با بصیرت و حرکتی خود جوش به صحنه آمدند. وجود رهبر فرزانه و بصیرت ایشان سبب هدایت و بیداری مردم برای حفظ نظام و کشور در برابر زیاده خواهان و مخالفان دین شد.

امام جمعه شهرستان بافق در ادامه سخنان خود خطاب به اداره کار استان با توجه به قشر عظیم کارگر در این شهر عنوان کرد: زمانی که قرار است یک مسئول در اداره کار معرفی و انتصاب گردد باید با شهرستان ها نیز هماهنگی صورت گیرد،تا کسی روی کار آید که دلسوز مردم شهر باشد،اما متاسفانه این تعامل و هماهنگی در زمان انتخاب رئیس اداره کار استان با من انجام نگرفت و از این بابت گلایه مند هستم.

سلیمانی در پایان سخنان خود درباره آیین افتتاح پروژه مسکن طلاب جوادالائمه بافق و حضور حجة الاسلام و المسلمین اعرافی،رئیس حوزه های علمیه کشور گزارشی را برای مردم و نمازگزاران ارائه نمود.

وی همچنین بار دیگر با اشاره به موضوع زلزله کرمانشاه و بی خانمانی و بی سرپرستی کودکان،از تمام مسئولان،مردم،به ویژه کمیته امداد خمینی (ره) خواهان کمک و اقدامات بیشتر در رسیدگی به این مسئله شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده