رفتن به بالا
  • شنبه - ۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴
  • کد خبر : ۴۲۷۸۸
  • چاپ خبر : مردم با ایستادگی در برابر فتنه گران و پیروی از ولایت فقیه سبب اقتدار نظام شدند +تصاویر
نماینده ولی فقیه سپاه الغدیر یزد:

مردم با ایستادگی در برابر فتنه گران و پیروی از ولایت فقیه سبب اقتدار نظام شدند +تصاویر

نماینده ولی فقیه سپاه الغدیر یزد در سالروز حماسه 9 دی،آن را تجلی ایستادگی و وحدت مردم دانست و بیان کرد: کشور توانست با بصیرت و هدایت رهبر فرزانه انقلاب و حضور مردم همیشه در صحنه روی پای خود بایستد.مردم کشور ما همانند پیامبر اکرم (ص) که حضرت علی(ع) را در رکاب داشت، پشتیبان علی […]

نماینده ولی فقیه سپاه الغدیر یزد در سالروز حماسه 9 دی،آن را تجلی ایستادگی و وحدت مردم دانست و بیان کرد: کشور توانست با بصیرت و هدایت رهبر فرزانه انقلاب و حضور مردم همیشه در صحنه روی پای خود بایستد.مردم کشور ما همانند پیامبر اکرم (ص) که حضرت علی(ع) را در رکاب داشت، پشتیبان علی زمان خود هستند.

به گزارش آفتاب بافق،مراسم گرامیداشت سالروز 9 دی امشب توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق و با حضور نماینده ولی فقیه سپاه الغدیر یزد، امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده های نیروهای نظامی،انتظامی و ناجا، روحانیون،رؤسای ارگانها و نهادهای دولتی و مردم ولایتمدار همیشه در صحنه بافق در مسجد فاطمیه برگزار شد.

در این مراسم حجة الاسلام و المسلمین  علی گندمی،نماینده ولی فقیه سپاه الغدیر یزد در سالروز حماسه 9 دی با بیان جریانات فتنه سال 88 و نقش مؤثر مردم در پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه گفت: فتنه جریان و رویدادی است که سبب عقب افتادگی و مانع رشد کشور می شود.

وی افزود:در زمان وقوع فتنه در کشور، این مردم هستند که همیشه متضرر می شوند،همانند زندانی کردن امام موسی بن جعفر(ع) و یا ترور شخصیت ها که مردم را مورد زیان قرار داد.

نماینده ولی فقیه سپاه الغدیر یزد 9 دی را تجلی ایستادگی و وحدت مردم دانست و بیان کرد: این جریانات سخت تر از 8 سال جنگ تحمیلی است اما کشور توانست با بصیرت و هدایت رهبر فرزانه انقلاب و حضورمردم همیشه در صحنه روی پای خود بایستد. مردم کشور ما همانند پیامبر اکرم (ص) که حضرت علی(ع) را در رکاب داشت، پشتیبان علی زمان خود هستند.

گندمی گفت: در جامعه مثل شهید حججی کم نیست، یعنی کسانی که به عنوان اهل حق در جامعه درخشیدند و بزرگ شدند.

وی انقلاب اسلامی را امید مردم دانست و خاطر نشان کرد: ما در برابر هر کس که بخواهد علیه انقلاب و نظام بایستد،مقابله خواهیم کرد. چرا که ما تنها مطیع فرمان ولی امر مسلمین،امام خامنه ای هستیم.

 نماینده ولی فقیه سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه دولت ما باید انقلابی باشد و نگاهش به بیگانه نباشد،تصریح کرد: : تلاش کنید جزو افراد اهل حق باشید،یعنی کسانی که میزانشان اتصال به رهبری است،آن هم  نه در گفتار بلکه در عمل اثبات می کنند.

 

عکس: محمود تقی زاده بافقی

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده