رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
  • کد خبر : ۴۲۸۳۰
  • چاپ خبر : آمادگی کمک در جهت توسعه ورزش بافق و رفع مشکلات هیئت های ورزشی را داریم +تصاویر
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

آمادگی کمک در جهت توسعه ورزش بافق و رفع مشکلات هیئت های ورزشی را داریم +تصاویر

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز طی نشستی با رؤسای هیئت های ورزشی بافق دیدار و گفتگو کرد. به گزارش آفتاب بافق،محمد رضا صباغیان،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز طی نشستی با رؤسای هیئت های ورزشی بافق که در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار گردید،موضوعات و مشکلات حوزه ورزش […]

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز طی نشستی با رؤسای هیئت های ورزشی بافق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آفتاب بافق،محمد رضا صباغیان،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز طی نشستی با رؤسای هیئت های ورزشی بافق که در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار گردید،موضوعات و مشکلات حوزه ورزش را مورد بررسی قرار داد.

  در این جلسه رضا نارگانی،رئیس اداره ورزش و جوانان بافق ضمن تشکر از حضور نماینده مجلس گفت: شهرستان بافق نیازمند جذب اعتبارات ورزشی برای توسعه زیرساخت ها و همچنین فرهنگ سازی عمومی برای ورزش همگانی است.

وی با بیان اینکه ورزش نقش بسزایی در تسهیل و افزایش سرمایه گذاری گردشگری دارد،افزود : در طول یکسال گذشته کارهای زیربنایی خوبی در ورزش انجام شده است و سعی ما بر این است با ایجاد اماکن ورزشی در شهرستان به سرانه ورزشی مناسبی دست یابیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهمترین مشکل ورزش شهرستان را نبود بوجه های مناسب عنوان نمود و خواستار توجه بیشتر نماینده مجلس و دیگر مسئولین شهرستان در این زمینه شد.

سپس مسئولین هیأتهای ورزشی شهرستان با ارائه پیشنهادات خود را در زمینه پیشبرد اهداف ورزشی،مشکلات مربوط به هیئت ها را عنوان نمودند.

تفکری،رئیس هیأت فوتبال بافق بزرگترین مشکل فوتبال شهرستان را نبود زمین و سالن استاندارد دانست و گفت: شهرستان برای پیشبرد و توسعه اهداف این ورزش نیاز به احداث 2 زمین چمن استاندارد در بافق دارد.

همچنین مهدی حیدری،دبیر هیأت ورزشی بدمینتون شهرستان با بیان مسائل و اقدامات انجام گرفته از سوی این هیئت از صباغیان به دلیل عدم حضور در کنار ورزشکاران گلایه مند شد.

در ادامه صباغیان،نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از زحمات و پیگیری های مدیر اداره ورزش و جوانان بافق و رؤسای هیئت های ورزشی در زمینه گسترش و توسعه زیرساخته های ورزشی در شهرستان اظهار داشت: نگاه ما به دو مقوله ورزش وجوانان بسیار جدی است. زیرا اعتقاد داریم ورزش می تواند بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و بزهکاری ها را کاهش دهد،و با توسعه ی زیر ساخت ها می توان بخش زیادی از اوقات فراغت نوجوانان وجوانان را پر نمود.

وی درباره انتقاد برخی از رؤسای ورزشی مبنی بر عدم حضور در جمع ورزشکاران گفت: گستردگی حوزه انتخابیه سبب شده تا حضور کمتری در کنار ورزشکاران داشته باشم.

نماینده مجلس شورای اسلامی بافق در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: ما در هر زمینه ای آمادگی داریم به رشد و توسعه ورزش در شهرستان ورفع مشکلات هیئت های ورزشی کمک نماییم.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده