رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۲
  • کد خبر : ۴۲۹۳
  • چاپ خبر : عضو هیات رئیسه بدن سازی و پرورش اندام استان یزد در جمع ورزشکاران باشگاه امپراطور بافق

عضو هیات رئیسه بدن سازی و پرورش اندام استان یزد در جمع ورزشکاران باشگاه امپراطور بافق

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از روابط عمومی هیئت بدن سازی و پرورش اندام شهرستان بافق؛   عضو هیئت رئیسه بدن سازی و پرورش اندام استان یزد جهت رسیدگی به مشکلات باشگاههای ورزشی و ایجاد انگیزه و روحیه در بین ورزشکاران جهت اعزام به مسابقات قویترین مردان استان از باشگاه امپراطور بازدید نمود. در […]

به گزارش آفتاب بافق،

به نقل از روابط عمومی هیئت بدن سازی و پرورش اندام شهرستان بافق؛

 

عضو هیئت رئیسه بدن سازی و پرورش اندام استان یزد جهت رسیدگی به مشکلات باشگاههای ورزشی و ایجاد انگیزه و روحیه در بین ورزشکاران جهت اعزام به مسابقات قویترین مردان استان از باشگاه امپراطور بازدید نمود.

در این بازدید عزیزالله عباسیان گفت : ورزشکاران باید به علی (ع) اقتدا کنند اقتدا به علی (ع) اقتدا به تمام خوبیهاو فضایل اخلاقی و ایمان است و آن حضرت در تمامی زمینه ها سرمشق و الگو برای همگان است.

وی در ادامه ابراز داشت زمانی که حضرت علی (ع) در برابر دشمن می ایستد جلال و جبروتش لرزه بر اندام دشمن می اندازد ولی زمانیکه به یتیم می رسد خم می شود و او را در آغوش می گیرد.

عباسیان خطاب به ورزشکاراران گفت:

هر قدر به علی (ع) اقتدا کنید روحیه ایمان ، مهربانی ، ایثار و از خودگذشتگی را در وجودتان پرورش خواهید داد.

ر ادامه جواد شاهی مدیر باشگاه ضمن خیر مقدم به آقای عزیزالله عباسیان از زحمات و پیگیریهای ایشان در جهت رفع مشکلات ورزش بدنسازی و پرورش اندام تقدیر و تشکر کرد و از مسئولین خواست حمایت بیشتری از جوانان ورزشکار شهرستان داشته باشند.

شایان ذکر است آقای عزیزالله عباسیان در حال حاضر رئیس هیات بدن سازی و پرورش اندام شهرستان بافق نیز می باشد.

 

 

SAM_4214 SAM_4205

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده