رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
  • کد خبر : ۴۲۹۶۳
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم سومین روز درگذشت ” ابراهیم طاهری” در امامزاده عبدالله(ع) بافق
گزارش تصویری:

برگزاری مراسم سومین روز درگذشت ” ابراهیم طاهری” در امامزاده عبدالله(ع) بافق

 مراسم سومین روز درگذشت ” ابراهیم طاهری “کارگر جانباخته شرکت سنگ آهن بافق عصر امروز از طرف این شرکت در آستان امامزاده عبدا…(ع) برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، مراسم سومین روز درگذشت ” ابراهیم طاهری ” کارگر شرکت سنگ آهن بافق که در روز شامگاه 8 دی ماه در اثر حادثه شغلی جان خود […]

 مراسم سومین روز درگذشت ” ابراهیم طاهری “کارگر جانباخته شرکت سنگ آهن بافق عصر امروز از طرف این شرکت در آستان امامزاده عبدا…(ع) برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، مراسم سومین روز درگذشت ” ابراهیم طاهری ” کارگر شرکت سنگ آهن بافق که در روز شامگاه 8 دی ماه در اثر حادثه شغلی جان خود را از دست داده است، عصر امروز از طرف این شرکت  در آستان امامزاده عبدا…(ع) بافق برگزار شد.

این مراسم با حضورمردم ولایی بافق،همکاران،دوستان و اشنایان آن مرحوم  و با سخنرانی حجت الاسلام  سید محمود هاشمی انجام گرفت.

هاشمی با سخنرانی درباره معیشت الهی و قسمت انسان،گفت: آنچه خدواند در زندگی یک انسان قرارداده است،همه به عنوان نعمات الهی است.

وی افزود: همه حوادث و پدیده های جهان، مطابق اراده و قضا و قدر الهی، واقع می شوند و قضا و قدر الهی نیز به این تعلق گرفته که هر موجود و پدیده، از راه علل و اسباب خاص خودش به وجود بیاید یا از بین برود.

هاشمی با بیان اینکه در مقابل مصائب و امتحانات خداوند باید صبور بود،خاطر نشان کرد:هرگز نباید فراموش کرد که خداوند بد خواه انسان نیست. قرآن در برابر امتحانات و مصائب روزگار، انسان را به صبرو بردباری  بشارت داده است و آن را به انسان عطا کرده است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده