رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
  • کد خبر : ۴۳۰۱۹
  • چاپ خبر : توسعه ورزش کارکنان شرکت امری ضروری است که  برای تحقق و توسعه آن تلاش می شود
مدیر عامل شرکت سنگ آهن:

توسعه ورزش کارکنان شرکت امری ضروری است که  برای تحقق و توسعه آن تلاش می شود

محمد جواد عسکری عصر امروز در بازدید سرزده از مسابقات تیم فوتسال کارکنان شرکت، ورزش را عامل اصلی برای داشتن محیطی سالم و کارگرانی سلامت به عنوان نیروی های ارزشمند شرکت عنوان کرد و گفت: توسعه ورزش در محیط های کارگری امری ضروری است که همواره برای تحقق و توسعه آن تلاش می شود. به […]

محمد جواد عسکری عصر امروز در بازدید سرزده از مسابقات تیم فوتسال کارکنان شرکت، ورزش را عامل اصلی برای داشتن محیطی سالم و کارگرانی سلامت به عنوان نیروی های ارزشمند شرکت عنوان کرد و گفت: توسعه ورزش در محیط های کارگری امری ضروری است که همواره برای تحقق و توسعه آن تلاش می شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جواد عسکری، مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق عصر امروز به همراه رئیس هیئت مدیره، مدیر حراست و عضو هئیت مدیره و مدیرعامل باشگاه سنگ آهن با حضور سرزده خود از بازی های تیم فوتسال کارکنان  و تمرینات ژیمناستیک این شرکت بازدید نمود.

در ابتدا محمد رضا کاظمی مدیر عامل باشگاه از نحوه برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان شرکت گزارشی ارائه کرد.

در این بازدید مدیر عامل شرکت سنگ آهن ؛ با تاکید بر اهمیت ورزش کارکنان و کارگران گفت: با توجه به اینکه بیشترین جمعیت شهر بافق را قشر کارگران و خانواده‌های آنها تشکیل می‌دهد و از آن جا که سلامت‌ یک جامعه و تولید در گرو سلامت کارگران و کارکنان است،باید به مسئله توجه ویژه نشان دهد.

وی ورزش را عامل اصلی برای داشتن محیطی سالم و کارگرانی سلامت به عنوان نیروی های ارزشمند شرکت دانست و افزود : توسعه ورزش در محیط های کارگری امری ضروری است که همواره برای تحقق و توسعه آن تلاش می شود. .

عسکری خاطر نشان کرد: با توجه به تهدید سلامت کارگران و کارکنان  در بخش های مختلف بدلیل آسیب های ناشی از مشاغل سخت و زیان آور و یا امراض ناشی از این قبیل کارها، توجه به امر ورزش می تواند به سالم سازی محیط و جلوگیری از بروز برخی مشکلات و آسیب های جسمی، روحی و روانی کارگران کمک کند.

وی دارا بودن کارگران از وضعیت جسم و روحی سالم  به وسیله ورزش را عاملی مؤثر و تاثیر گذار در کار،تولید و خانواده دانست.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن با اظهار خرسندی از حضور کارگران و کارکنان شرکت در رشته های ورزشی،گفت: خوشبختانه از روزی که باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن شکل گرفته است، ورزش در فضاهای کارگری و کارکنان بسیار جدی دنبال می‌شود و شاهد گسترش روز افزون آن بین این قشر پرتلاش هستیم.

در ادامه محمد جوادعسکری با حضور در بین نونهالان ورزشکار خانه ژیمناستیک،ضمن گفتگو با مربی این تیم ،برای آگاهی از تجهیزات خریداری شده این رشته ورزشی چون تراپلینگ بازدید نمود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده