رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
  • کد خبر : ۴۳۰۶۶
  • چاپ خبر : دیدار صمیمی مسئولان با خانواده شهیدترابی بشکانی
تصویری؛

دیدار صمیمی مسئولان با خانواده شهیدترابی بشکانی

در ادامه دیدار مسئولان از خانواده شهدا  و بررسی مشکلات و مسائل این عزیزان ؛ رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران با همراهی حجت الاسلام بلبلی نیا و رئیس شورا و شهردار و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)  در منزل پدر شهید سید جلیل ترابی بشکانی حضور یافتند.   به گزارش آفتاب بافق؛ در این دیدار  و […]

در ادامه دیدار مسئولان از خانواده شهدا  و بررسی مشکلات و مسائل این عزیزان ؛ رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران با همراهی حجت الاسلام بلبلی نیا و رئیس شورا و شهردار و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)  در منزل پدر شهید سید جلیل ترابی بشکانی حضور یافتند.

 

به گزارش آفتاب بافق؛ در این دیدار  و گفتگو که در فضای صمیمی انجام گرفت مسئولین با حضور در منزل پدر شهید سید جلیل ترابی بشکانی از نزدیک با مشکلات  و گرفتاری های این خانواده معظم آشنا شده و سید محمد باقی زاده رئیس شورای اسلامی و سیدعلی نوروز زاده شهردار بافق قول مساعد دادند تا حد امکان در رفع مشکلات به وجود آمده برای این خانواده شهید همکاری نمایند.

 

پدر و مادر شهید سید جلیل ترابی در قید حیات می باشند با ذکر خاطراتی از این شهید گرامی گفتند: وی در خانواده شش نفری زندگی می کرده و پس از حضور در جبهه های حق علیه باطل  در سال ۶۲  در منطقه شلمچه به فیض شهادت رسیده است. خانواده این شهید مدت چندین سال در روستای بشکان زندگی می کردند و امسال برای زندگی به بافق آمده اند.

 

 

عکس و خبر: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده