رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
  • کد خبر : ۴۳۲۶۷
  • چاپ خبر : حضور مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق در جمع پرسنل کارخانه فرآوری

حضور مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق در جمع پرسنل کارخانه فرآوری

محمد جواد عسکری با حضور در جمع پرسنل کارخانه فرآوری شرکت سنگ آهن،با تسلیت درگذشت ابراهیم طاهری کارگر جان باخته این شرکت از همکاران وی دلجویی نمود. به گزارش آفتاب بافق،محمد جواد عسکری،مدیر عامل شرکت سنگ آهن با حضور در جمع پرسنل کارخانه فرآوری شرکت سنگ آهن،با تسلیت درگذشت ابراهیم طاهری کارگر جان باخته این […]

محمد جواد عسکری با حضور در جمع پرسنل کارخانه فرآوری شرکت سنگ آهن،با تسلیت درگذشت ابراهیم طاهری کارگر جان باخته این شرکت از همکاران وی دلجویی نمود.

به گزارش آفتاب بافق،محمد جواد عسکری،مدیر عامل شرکت سنگ آهن با حضور در جمع پرسنل کارخانه فرآوری شرکت سنگ آهن،با تسلیت درگذشت ابراهیم طاهری کارگر جان باخته این شرکت از همکاران وی دلجویی نمود.

وی ضمن عذرخواهی از عدم حضور زودتر در جمع این کارکنان گفت: ابراهیم طاهری جوان بسیار آرام و متعهدی بود که از نزدیک با وی آشناییت داشتم. در گذشت این کارگر سخت کوش بسیار مرا متأثر کرد.هر چند شب گذشته به علت کسالت در بیمارستان بستری بودم و امروز به سختی توانستم برای همراهی مهمانان شرکت که بسیار مهم هستند،حضور یابم. اما بر خود لازم دانستم که به دیدار و دلجویی از شما سرمایه ها و پرسنل زحمتکش این مجموعه بیایم.

عسکری افزود:شرکت سنگ آهن از هیچ گونه تلاشی برای خدمت به خانواده این مرحوم کوتاهی نخواهد کرد.ابراهیم یکی از سرمایه های این مجموعه بود که با رفتنش غمی بزرگ را در دل همه همکاران نشاند.

مدیر عامل شرت سنگ آهن خاطر نشان کرد: از آموزش شرکت درخواست کردم تا نسبت به برگزاری کلاس های متعدد در زمینه ایمنی کارگران اقدام نماید.

در ادامه همکاران از فوت ابراهیم طاهری و نبود وی در جمع مجموعه کارخانه فرآوری ابراز ناراحتی نمودند و خطاب به مدیر عامل شرکت بیان داشتند:جای خالی ابراهیم در جمع همکاران و غم از دست دادنش سکوت مرگباری را در مجموعه فرآوری به جای گذاشته است، اما حضور شما سبب تسلی خاطر دل ما است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده