رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
  • کد خبر : ۴۳۳۰۲
  • چاپ خبر : دعوت رئیس اتاق  اصناف بافق از کلیه صنوف و بازاریان برای حضور در راهپیمایی علیه فتنه گران

دعوت رئیس اتاق اصناف بافق از کلیه صنوف و بازاریان برای حضور در راهپیمایی علیه فتنه گران

به گزارش آفتاب بافق،سید محمد عباس زاده،رئیس اتاق اصناف و بازاریان بافق در پیامی از کلیه اصناف و بازاریان شهرستان دعوت کرد تا با شرکت در راهپیمایی شکوه وحدت ضمن محکوم نمودن فتنه گران، حمایت قاطعانه خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه اعلام دارند. متن پیام به شرح ذیل می باشد: […]

به گزارش آفتاب بافق،سید محمد عباس زاده،رئیس اتاق اصناف و بازاریان بافق در پیامی از کلیه اصناف و بازاریان شهرستان دعوت کرد تا با شرکت در راهپیمایی شکوه وحدت ضمن محکوم نمودن فتنه گران، حمایت قاطعانه خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه اعلام دارند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

در طی روزهای اخیر عده‌ای فریب‌خورده در بعضی نقاط کشور با تحریک‌ دشمنان اسلام و انقلاب و با سوءاستفاده از پیگیری قانونی مطالبات به‌حق مردمی، دست به ایجاد آشوب و تخریب اموال عمومی و بیت‌المال زدند که موجب ناراحتی مردم عزیز ایران اسلامی و بی‌نظمی در کشور شد.

با توجه به اقدامات انجام گرفته و در راستا حرکت خود جوش مردم سراسر کشور در مقابله با فتنه گران،از کلیه اصناف و بازاریان شهر بافق دعوت می نمایم تا با حضور در راهپیمایی شکوه وحدت ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، حرکات اخیر ضد انقلاب در کشور را محکوم نمایند.

ما اصناف بافق دوشادوش مردم ولایی شهرستان بافق فردا دوشنبه 18 دی ماه ساعت 10 صبح با حضور در راهپیمایی و محکوم کردن فتنه گران در ایجاد اغتشاش با ابراز خشم و انزجار خود از اقدامات خصمانه آنان، حمایت قاطعانه خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می داریم.

سید محمد عباس زاده

رئیس اتاق اصناف و بازاریان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده