رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
  • کد خبر : ۴۳۳۰۵
  • چاپ خبر : مشکل ترافیکی و روشنایی یکی از بلوارهای محله امام رضا(ع) تا پایان سال برطرف خواهد شد
شهردار بافق:

مشکل ترافیکی و روشنایی یکی از بلوارهای محله امام رضا(ع) تا پایان سال برطرف خواهد شد

سید علی نوروززاده در خصوص بحث روشنایی یکی از بلوارهای خیابان امام رضا(ع) گفت: با همکاری مشترک شهرداری و اداره برق شهرستان روشنایی این مسیر تا دهه فجر سال جاری به نحو مطلوب تامین می شود. به گزارش آفتاب بافق، با حضور رئیس شورای اسلامی شهر بافق، شهردار و رئیس اداره برق شهرستان مشکل روشنایی […]

سید علی نوروززاده در خصوص بحث روشنایی یکی از بلوارهای خیابان امام رضا(ع) گفت: با همکاری مشترک شهرداری و اداره برق شهرستان روشنایی این مسیر تا دهه فجر سال جاری به نحو مطلوب تامین می شود.

به گزارش آفتاب بافق، با حضور رئیس شورای اسلامی شهر بافق، شهردار و رئیس اداره برق شهرستان مشکل روشنایی یکی از بلوارهای خیابان امام رضا (ع) مورد بررسی قرار گرفت.
سید علی نوروززاده، شهردار بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب گفت: پروژه میدان معلم تا خیابان ولیعصر یکی از طرحهای تهیه شده و مصوب طرح جامع شهر است که بخشی از آن انجام شده و  میدان تقاطع خیابان امام رضا نیز یکی از بخشهای آن می باشد که  امروز با تعامل مالکین مسیر و بررسی لازم گره ترافیکی که بین این مسیر و خیابان امام رضا(ع) وجود داشت،مقرر شد تا  پایان سال 96 ،  این میدان اجرا و مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی همچنین در خصوص بحث روشنایی این مسیر،افزود: مقرر شد با همکاری مشترک شهرداری و اداره برق شهرستان روشنایی این مسیر تا دهه فجر سال جاری به نحو مطلوب تامین شود.

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “مشکل ترافیکی و روشنایی یکی از بلوارهای محله امام رضا(ع) تا پایان سال برطرف خواهد شد”

  • محله مظفریه says:

    خداخیر به شهردار و شورا بدهد که داد مظلومیت محله های مظفریه و فخریه را میزنند ولی مسیر های منتهی به پارک آبشار (نمونش خیابان امام رضا و..)شیک و ترو تمیز نگه میدارند و هرسال طرحهای جذاب برای عمران پارک آبشار دارند .انشالله زمان رسیدگی به اوضاع نابسامان این دو محله هم برسد هرچند امیدمان به شورای جدید هم کم کم به ناامیدی تبدیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده