رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
  • کد خبر : ۴۳۴۳۵
  • چاپ خبر : برگزاری مسابقات فرهنگی- هنری و قرآنی در آموزشگاه های بافق
گزارش تصویری:

برگزاری مسابقات فرهنگی- هنری و قرآنی در آموزشگاه های بافق

مسابقات فرهنگی – هنری و قرآنی آموزشگاه های بافق در مرحله شهرستان از 17 دی ماه به مدت 16 روز آغاز گردید. به گزارش آفتاب بافق، صبح امروز در دومین روز از مسابقات فرهنگی – هنری و قرآنی مرحله شهرستانی،علی اصغر رنجبر،رئیس آموزش و پرورش بافق با حضور در جمع برگزار کنندگان مسابقه نقاشی مقطع […]

مسابقات فرهنگی – هنری و قرآنی آموزشگاه های بافق در مرحله شهرستان از 17 دی ماه به مدت 16 روز آغاز گردید.

به گزارش آفتاب بافق، صبح امروز در دومین روز از مسابقات فرهنگی – هنری و قرآنی مرحله شهرستانی،علی اصغر رنجبر،رئیس آموزش و پرورش بافق با حضور در جمع برگزار کنندگان مسابقه نقاشی مقطع ابتدایی دخترانه از روند برگزاری این مسابقات بازدید به عمل آورد. وی در گفتگو  با خبرنگار آفتاب گفت:مسابقات فرهنگی – هنری و قرآنی آموزشگاه های بافق در مرحله شهرستان از تاریخ 17 دی ماه آغاز و تا 2 بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 وی افزود: در این دوره از مسابقات دانش آموزان دختر و پسر رشته های فرهنگی- هنری و قرآنی طی 6 روز در مقاطع ابتدایی،متوسطه دور اول و دوم به صورت مجزا با یکدیگر رقابت می کنند،که تعداد نفرات شرکت آن به شرح ذیل می باشد:

– در مقطع ابتدایی بیش از 850 نفر در رشته های فرهنگی – هنری و قر آنی شرکت نمودند.

– در دور اول متوسطه: پسران 300 نفر و دختران 280 نفر در زمینه فرهنگ – هنری و 300 نفر د انش آموز دختر و 300 نفر دانش آموز پسر در رشته قرآنی حضور به عمل آورند.

همچنین در دور دوم متوسطه نیز 300 نفر دختر و 300 نفر پسر به صورت مجزا شرکت می کنند.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده