رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
  • کد خبر : ۴۳۴۶۴
  • چاپ خبر : پیام قدردانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات بافق از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی

پیام قدردانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات بافق از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی

به گزارش آفتاب بافق، سید علیرضا سلیمانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات بافق در پیامی از حضور مردم دارالشجاعه و ولایتمدار شهرستان برای خلق حماسه ای دیگر در دفاع از ارزش های نظام،انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و انزجار از فتنه گران قدردانی نمود. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم مردم […]

به گزارش آفتاب بافق، سید علیرضا سلیمانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات بافق در پیامی از حضور مردم دارالشجاعه و ولایتمدار شهرستان برای خلق حماسه ای دیگر در دفاع از ارزش های نظام،انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و انزجار از فتنه گران قدردانی نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم با بصیرت و ولایتمدار شهرستان بافق بار دیگر برای حفظ ارزش های نظام،انقلاب اسلامی و در رأس همه آنان ولایت فقیه به صحنه آمدند تا ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره)،مقام معظم رهبری و شهدا، به دشمنان داخلی و خارجی اعلام کنند، تا آخرین قطره خون خود همراه و پشتیبان نظام و ولایت خواهند بود.

اینجانب از حضور تمام مردم،جامعه روحانیت،خانواده معظم شهدا،نیروهای نظامی و انتظامی،نیروهای بسیج،مسئولین محترم احزاب و گروه های سیاسی که با حضور خود بار دیگر شکوه وحدت را در حفظ ارزش های این کشور نشان دادند،قدردانی می نمایم.

همچنین از کلیه دوستان و همکاران در اصحاب خبر و رسانه که همیشه به عنوان بازوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقشی مؤثر بخصوص در امر پوشش خبر و تصویر مراسم ها و مناسبت های ملی و مذهبی ایفا می نمایند،کمال تشکر را دارم.

سید علیرضا سلیمانی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده