رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
  • کد خبر : ۴۳۵۲
  • چاپ خبر : دیدار رئیس هیات پهوانی و زورخانه ای بافق و اعضای تیم فوتسال قدر با زائر امام حسین(ع)

دیدار رئیس هیات پهوانی و زورخانه ای بافق و اعضای تیم فوتسال قدر با زائر امام حسین(ع)

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان بافق؛ عصر دوشنبه 93/10/1 تعدادی از بازیکنان تیم فوتسال قدر به همراه رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای بافق به دیدار مدیرعامل این باشگاه که به تازگی از زیارت عتبات عالیات برگشته بود رفتند. در این دیدار ماشاالله خواجه زاده […]

به گزارش آفتاب بافق،

به نقل از روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان بافق؛

عصر دوشنبه 93/10/1 تعدادی از بازیکنان تیم فوتسال قدر به همراه رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای بافق به دیدار مدیرعامل این باشگاه که به تازگی از زیارت عتبات عالیات برگشته بود رفتند.

در این دیدار ماشاالله خواجه زاده ضمن خیرمقدم به کلیه حاضرین گفت در تمامی لحظات به یاد بچه های باصفای تیم بودند و پیرامون مهمان نوازی و علاقه مندی مسلمانان و شیعیان عراق به رهبر معظم انقلاب و همچنین اتحاد در مقابله با دشمن اهل بیت گفتگو کردند.

در ادامه عزیزالله عباسیان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان و عضو هیات رئیسه ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماشاالله خواجه زاده و ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت ختمی مرتبت حضرت محمد (ص) شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت غریب آشنا، نگین خراسان حضرت امام رضا(ع) گفت:

حضرت علی می فرمایند سلامت بدن بهترین نعمتهای خداوند است.

امیرالمومنین صحت و سلامتی بدن را بهترین نعمت الهی می شمارد و روشن است هر چیزی که به سلامتی بدن کمک کند ارزشمند است و نقش ورزش در صحت و سلامتی امر مسلم و غیر قابل انکار است.

وی در ادامه بیان داشت امام حسین (ع) الگوی بسیار خوبی برای تمام مردم به ویژه ورزشکاران است.

ورزشکاران ما باید همواره به علی (ع) اقتدا کرده و امام حسین (ع) را سمبل رادمردی و جوانمردی قرار دهند و سعی در تزکیه نفس کرده و در میادین ورزشی علاوه بر قهرمانی ورزشی قهرمان رفتار نیز باشند و همواره با خلق و خوی شایسته، پیرو حسین بودن را نشان دهند.

 

 

SAM_4217 SAM_4219

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده