رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
  • کد خبر : ۴۳۵۵۰
  • چاپ خبر : تا فردا شب مهلت دارید تا برنده خوش شانس خودرو پراید فروشگاه برنج کیان باشید

تا فردا شب مهلت دارید تا برنده خوش شانس خودرو پراید فروشگاه برنج کیان باشید

به گزارش آفتاب بافق،مدتی است که وقتی از میدان چهارده معصوم (ع) شهر عبور می کنیم، یک دستگاه پراید را بر روی سکو می بینیم که منتظر برای شناخت صاحب خود در قرعه کشی است.چند قدمی تا فروشگاه کیان رفتم و سوال کردم، آقا کی قرار است قرعه کشی این ماشین انجام شود؟ فروشنده گفت: […]

به گزارش آفتاب بافق،مدتی است که وقتی از میدان چهارده معصوم (ع) شهر عبور می کنیم، یک دستگاه پراید را بر روی سکو می بینیم که منتظر برای شناخت صاحب خود در قرعه کشی است.چند قدمی تا فروشگاه کیان رفتم و سوال کردم، آقا کی قرار است قرعه کشی این ماشین انجام شود؟ فروشنده گفت: پس فردا جمعه 22 دی ساعت 11 صبح  در پارک آبشار مراسم قرعه کشی انجام می شود. حسم برانگیخته شد تا با مدیر این فروشگاه گفتگویی داشته باشم، که در ادامه خواهید خواند.

آفتاب/ لطفا خودتان را معرفی کنید؟

سهیل داوودی پاشا هستم. اهل قائم شهر از استان مازندران

آفتاب/ از چه سالی فروشگاه برنج کیان را افتتاح کردید؟

 از تیر ماه سال جاری با کمک مادر و برادرم فروشگاه را دائر کردیم.

آفتاب/ پیش از این کجا مشغول به کار بودید؟

 از سال 88 تا 91 در معدن چاه گز حسابدار بودم،پس از پایان پروژه به شرکت طوس مسیر در مشهد رفتیم.یکی از مدیران این شرکت به چاه گز که اکنون نام آن به شرکت معین تغییر یافته آمد و از من به عنوان فردی که آشنا به محیط است مجدد دعوت به کار شد.

آفتاب/ چه شد که مسئول تأمین برنج برای شرکت مبین شدید؟

شرکت مبین برای پرسنل خود هر سه ماه 20 کیلو برنج سهمیه می دهد. چون فرد شناخته شده و اهل شمال بودم پیشنهاد شد تا سهمیه برنج 6 ماهه اول سال 95 را تامین کنم.

آفتاب/ تامین این مقدار زیاد از برنج چگونه انجام گرفت؟

برای اولین بار کار بسیار دشواری بود،چون کسی ما را در شمال نمی شناخت، اما با حمایت مادر و اعتبار ایشان با صدور چک بار برنج را دریافت کردیم. خداروشکر محصول به نسبت قیمت مورد رضایت شرکت مبین و پرسنل قرار گرفت و درخواست تامین سهمیه برنج  6 ماه دوم سال 95 نیز به ما محول شد.

آفتاب/ چه زمان تصمیم به دائر کردن فروشگاه کیان کردید؟

ما برنج شیرودی می آوردیم،که عطری نبود اما پخت عالی داشت. برای آوردن برنج طارم محلی که عطری است از ما درخواست شد،از 60 کیلو آغاز کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که صاحب مغازه شویم. چون از سال 88 تا 91 در این شهر فعالیت داشتم و بیشتر مدیران را می شناختیم با انها صحبت کردم،تا اگر نیاز به تامین سهمیه برنج دارند به ما بگویند و ما نیز با ضمانت این کار را انجام می دهیم. بعد از مشورت با برادرم در تیرماه سال جاری توانستیم فروشگاه را دائر کنیم.

آفتاب/ درباره قرعه کشی و جوایز نفیس آن توضیح دهید؟

برای اینکه کار و محصول ما در شهر و به خانه های مردم راه یابد تنها 2 راه داشتیم. اول انکه صبر کنیم تا کم کم با استفاده از تبلیغات افرادی که محصول را دریافت می کنند کار ما سامان بگیرد یا جایزه ای مشخص کنیم تا مردم تشویق به خرید محصول و پی بردن به کیفیت آن شوند.که با مشورت مادر و دیگر اعضا خانواده هدایایی را مد نظر قرار داده و کار عملی شد.

آفتاب/ جوایز و زمان قرعه کشی فروشگاه کیان چه تاریخی است؟

یک دستگاه خودرو پراید،2 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و 2 کمک هزینه خرید سرویس طلا، زمان قرعه کشی جمعه 96/10/22 ساعت 11 صبح پارک آبشار است و مردم تا روز پنجشنبه 96/10/21 فرصت دارند تا به ازای هر 30 هزار تومن خرید یک کارت دریافت و در قرعه کشی شرکت کنند.

آفتاب/ تا کنون چند کارت فروخته شده؟

از شهریور سال جاری تا الان 8 هزار کارت فروخته شده است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده