رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
  • کد خبر : ۴۳۵۷۱
  • چاپ خبر : ورود دومین محموله تجهیزات مجموعه گندله سه چاهون سنگ آهن
گزارش تصویری؛

ورود دومین محموله تجهیزات مجموعه گندله سه چاهون سنگ آهن

10 دستگاه تریلی یدک کش حامل تجهیزات گندله سه چاهون عصر امروز وارد بافق شد. به گزارش آفتاب بافق،رضا فلاح مبارکه ،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن با اعلام خبر فوق گفت: در راستا تحقق منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 96 به اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال، مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی تلاش نموده […]

10 دستگاه تریلی یدک کش حامل تجهیزات گندله سه چاهون عصر امروز وارد بافق شد.

به گزارش آفتاب بافق،رضا فلاح مبارکه ،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن با اعلام خبر فوق گفت: در راستا تحقق منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 96 به اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال، مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی تلاش نموده تا با راه اندازی کارخانه گندله سازی سه چاهون،زمینه اشتغال بیش از 500 نفر را به طور مستقیم فراهم کند.

وی افزود: امروز بخشی از قطعات و تجهیزات به کار گرفته شده در این کارخانه شامل پیش گرمایش،کوره و سرد کننده ها جهت راه اندازی وارد سایت شد، که در روزهای آینده بخش دیگری از قطعات نیز به سایت منتقل خواهد شد.

فلاح با اظهار خرسندی از ورود این تجهیزات و تسریع روند کار پروژه گندله سه چاهون،بیان کرد: با نصب این قطعات گامی مؤثر در جهت پیشرفت و توسعه این طرح ملی برداشته خواهد شد.امیدواریم هر چه زودتر شاهد تحقق خواسته مردم شهر در این زمینه باشیم.

شایان ذکر است، مجموع این تریلر ها 20 دستگاه می باشد که نیمی از آن امروز پس از مانور و گذر در سطح شهر به گندله سه چاهون منتقل شد و 10 تریلر دیگر در روزهای آتی وارد سایت خواهد گردید.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده