رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
  • کد خبر : ۴۳۶۹۵
  • چاپ خبر : دستگیری سارق و مالخر ۸ تن ابزار آلات ساختمانی مسروقه در بافق

دستگیری سارق و مالخر ۸ تن ابزار آلات ساختمانی مسروقه در بافق

ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق طی عملیاتی، سارق و مالخر اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کردند. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق گفت: با اعلام شکایت فردی مبنی بر سرقت ۸ هزار کیلوگرم انواع قالب و جک ساختمانی در شهرستان بافق، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات […]

ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق طی عملیاتی، سارق و مالخر اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق گفت: با اعلام شکایت فردی مبنی بر سرقت ۸ هزار کیلوگرم انواع قالب و جک ساختمانی در شهرستان بافق، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات و بررسی های لازم، اموال مسروقه را در یکی از ضایعات فروشی های شهر کشف کردند.

کمالی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ضمن هماهنگی با مقام قضایی و با تحقیق متوجه شدند که متصدی ضایعات فروشی، خریدار اموال مسروقه بوده و سارق فرد دیگری می باشد.

وی افزود: در این رابطه پس از هماهنگی با مقام قضایی، سارق که پس از سرقت ابزار آلات ساختمانی متواری شده بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق تصریح کرد: با انجام تحقیقات، نامبرده به سرقت اموال مسروقه اعتراف و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و اموال مکشوفه نیز تحویل مالباخته شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده