رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
  • کد خبر : ۴۳۷۰۴
  • چاپ خبر : مهلت قانونی بازپرداخت وام کشاورزی رعایت شود
صباغیان بافقی در اخطاری:

مهلت قانونی بازپرداخت وام کشاورزی رعایت شود

نماینده مردم بافق در مجلس خواستار رعایت مهلت قانونی بازپرداخت وام کشاورزی از سوی بانک‌ها شد. به گزارش آفتاب بافق، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل 58 قانون اساسی در اخطاری گفت: در برنامه ششم توسعه کشور مصوب کردیم که به کشاورزان برای پرداخت وام 3 سال […]

نماینده مردم بافق در مجلس خواستار رعایت مهلت قانونی بازپرداخت وام کشاورزی از سوی بانک‌ها شد.

به گزارش آفتاب بافق، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل 58 قانون اساسی در اخطاری گفت: در برنامه ششم توسعه کشور مصوب کردیم که به کشاورزان برای پرداخت وام 3 سال مهلت داده شده و سود آن بخشیده شود.

نماینده مردم بافق، مهریز و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این بخشودگی به علت خشکسالی، سرمازدگی و آفات مزارع بود و می‌خواستیم شرایط سخت را برای کشاورزان آسان کنیم اما بانک‌ها به دنبال بازپس‌گیری وام کشاورزان هستند.

وی ادامه داد: قنات‌ها در حوزه‌ انتخابیه‌ ما خشک شده است و بارندگی به 1.6 میلیمتر در سال رسیده است در حالی که بانک‌ها نیز کشاورزان را تحت فشار گذاشته و قصد دارند خانه‌های آنها را تصرف کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در این خصوص بارها به رئیس جمهور و استاندار تذکر داده‌ایم که قانون مصوب اجرا شود تا مانع آواره‌ شدن روستاییان و مهاجرت آنها شود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده