رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۰
  • کد خبر : ۴۳۷۳
  • چاپ خبر : دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بافق با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان

دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بافق با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان

شهردار و رئیس شورای شهر بافق با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق با رئیس این اداره دیدار نمودند. به گزارش آفتاب بافق به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف شهرستان بافق، صبح روز چهارشنبه و در هفته وقف "عفتی" شهردار و "رنجبر" رئیس شورا با حجت السلام " محمد علی کارگران […]

شهردار و رئیس شورای شهر بافق با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق با رئیس این اداره دیدار نمودند.

به گزارش آفتاب بافق به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف شهرستان بافق، صبح روز چهارشنبه و در هفته وقف "عفتی" شهردار و "رنجبر" رئیس شورا با حجت السلام " محمد علی کارگران " رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق دیدار نمودند.

در این دیدار که در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق صورت پذیرفت"عفتی " شهردار بافق در سخنانی ضمن تبریک هفته وقف و انتصاب حجت السلام کارگران به سمت رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گفت :مجموعه شهرداری در زمینه ترویج و احیای فرهنگ وقف آمادگی کامل دارد.

شهردار بافق بر نقش سازنده شهرداری و شورای جهت تکمیل میدان امامزاده عبدالله (ع) بافق نیز تاکید نمود.

"محمد رنجبر " رئیس شورای اسلامی شهر بافق نیز در این نشست صمیمی ضمن تبریک هفته وقف در سخنانی در خصوص اهمییت وقف و ترویج فرهنگ وقف و رسیدگی به احیای موقوفات این شهرستان  و تعامل سازنده با این نهاد تاکید کردو گفت: اجرای طرح جامع امامزاده عبدالله (ع) یکی از طرح های مهم فرهنگی در شهرستان می باشد که با همیاری و همکاری همه دستگاهها باید این طرح به سرانجام برساند.

در ادامه حجت السلام " کارگران" ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان گفت : امروز اداره اوقاف و شهرداری نباید روبروی هم قرار گیرند بلکه باید نقش سازنده ای در شهرستان داشته باشند و افزود اداره اوقاف و امور خیریه هرگز مانعی برای طرح های شهرداری نخواهد بود.

وی احیای موقوفات، حفظ و نگهداری موقوفات را اولویت های اصلی این دستگاه دانست و افزود: برای مرتفع کردن مشکلات در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه نیازمند همکاری سایر نهادها، دستگاه های فرهنگی و اجرایی این شهرستان از جمله شهرداری و شورا هستیم.

در این دیدار که با حضور کارشناسان حقوقی و ثبتی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق برگزار گردید در مورد موقوفات شهرستان نظیر موقوفه قنبریه و عبدالرحیم و طرح جامع امامزاده عبدالله (ع) بحث و تبادل نظر گردید.

1 2

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده