رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
  • کد خبر : ۴۳۷۳۶
  • چاپ خبر : پیام تسلیت “صباغیان” در پی درگذشت خدمه و پرسنل نفتکش سانچی

پیام تسلیت “صباغیان” در پی درگذشت خدمه و پرسنل نفتکش سانچی

نماینده مردم شریف شهرستانهای ابرکوه ، بافق، بهاباد،خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت خدمه و پرسنل نفتکش سانچی را تسلیت گفت. به گزارش آفتاب بافق؛  نماینده مردم شریف شهرستانهای ابرکوه ، بافق، بهاباد،خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت خدمه و پرسنل نفتکش سانچی را تسلیت […]

نماینده مردم شریف شهرستانهای ابرکوه ، بافق، بهاباد،خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت خدمه و پرسنل نفتکش سانچی را تسلیت گفت.

به گزارش آفتاب بافق؛  نماینده مردم شریف شهرستانهای ابرکوه ، بافق، بهاباد،خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت خدمه و پرسنل نفتکش سانچی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت شهادت گونه تعدادی از دریادلان عزیز کشورمان در حادثه آتش سوزی کشتی نفتکش سانچی موجب تألم خاطر و تأثر شدید اینجانب و هموطنان عزیزمان گردید.

 بدینوسیله ضمن عرض تسلیت این مصیبت خدمت بازماندگان آن عزیزان سفر کرده همچنین پرسنل  زحمت کش حمل و نقل دریایی کشور از خداوند متعال برایشان صبر و اجر و برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی خواستارم همچنین از مسئولان مربوطه درخواست دارم با بررسی کارشناسی و دقیق این حادثه تاسف بار و شناسایی مسببان احتمالی این حادثه از تکرار حوادثی اینچنین تلخ جلوگیری به عمل آورند.

محمدرضا صباغیان

نماینده مردم شریف شهرستانهای ابرکوه ، بافق، بهاباد،خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده