رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
  • کد خبر : ۴۳۷۵۶
  • چاپ خبر : فرمانده انتظامی بافق به جزئیات این حادثه و مرگ عابر پیاده پاسخ داد
در پی سانحه رانندگی روز گذشته:

فرمانده انتظامی بافق به جزئیات این حادثه و مرگ عابر پیاده پاسخ داد

در پی وقوع حادثه رانندگی روز گذشته و برخورد اتومبیل سواری با عابر پیاده در خیابان مسجد جامع بافق،جمعی از اصحاب رسانه با فرمانده نیروی انتظامی برای توضیح جزئیات این حادثه و مرگ مدیر دبیرستان حجاب دیدار و گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق،سرهنگ محمد کمالی،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق در جمع خبرنگاران درباره جزئیات […]

در پی وقوع حادثه رانندگی روز گذشته و برخورد اتومبیل سواری با عابر پیاده در خیابان مسجد جامع بافق،جمعی از اصحاب رسانه با فرمانده نیروی انتظامی برای توضیح جزئیات این حادثه و مرگ مدیر دبیرستان حجاب دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق،سرهنگ محمد کمالی،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق در جمع خبرنگاران درباره جزئیات سانحه تصادف روز گذشته که سبب مرگ مدیر دبیرستان حجاب شد،گفت: حدود ساعت ۱۷ مورخ یکشنبه 96/10/24 ماموران گشت نیروی انتظامی کلانتری مرکز بافق در کنار نمایندگی ایران خودروی شهرستان،جنب دیوار انبار شهرداری مشاهده می کنند یک دستگاه خودروی پراید به صورت مشکوک توقف نموده است.که پس از مواجهه با ماموران انتظامی خودروی یاد شده اقدام به فرار می کند.

وی افزود: با توجه به کاهش دید و تاریک شدن هوا و شلوغ بودن خیابان ها در نزدیکی وقت نماز مغرب و عشا،متهم از دید ماموران خارج می شود. اما پس از دقایقی توسط تعدادی از شهروندان به ماموران واقع در میدان امامزاده عبدالله(ع) اعلام می شود که یک دستگاه خودرو پراید با سرعت بالا وارد خیابان مسجد جامع شده است که مامورین پس از مراجعه به این خیابان مشاهده می کنند،خودرو با یک عابر خانم تصادف نموده که منجر به مرگ وی شده است.

 

ارسال دیدگاه


5 دیدگاه برای “فرمانده انتظامی بافق به جزئیات این حادثه و مرگ عابر پیاده پاسخ داد”

  • ساعت حدود 16:45 خودرویی به سرعت از خیابان شیخ ممد تقی عبور کرد و ماشین نیروی انتظامی آژیر کشان پشت سرش میرفت . همگان شاهدن . از کدام طرف اومده و میگن نیروی انتظامی دنبالش نبوده نمیدانیم .

  • تعقیب وگریزپلیس توخیابون کاردرستی نیست. یتیم به بارمیاره. خانواده رو متلاشی میکنه و….. . کمی تفکرودرنگ لازم است.

  • اهل مسجدجامع says:

    شما دیگه چرا دروغ؟؟؟
    خودمان دیدیم کاه ماشین پلیس دنبال ماشین شخصی وارد خیابان شد و بعد از چند دقیقه آمبولانس

  • چرا هیچ کدوم از مسئولین حرف راست نمی زنند؟؟؟

  • چرا کسی نمیگه چرا راننه پراید از دست پلیس فرار کرده. پلیس اگر به ماشینی ایست بده و نه ایسته باید بهش نگاه کنه اون وقت نمیگند که این چه پلیسیه. مگر خلافکارها وقتی که بهشون میگند بایستند وای میستند. اگر کسی سرقت بکنه یا آدم ربایی داشته باشه با دیدن پلیس و ایست دادنش آیا می ایسته اگر اینجوری بود که اصلا دیگه تو جامعه پلیس لازم نبود و هر کی خلاف میکرد خودش به دادگاه میرفت و میگفت که من فلان کار خلافی کردم مجازاتم کنید و بعدش هم حکمش رو می گرفت میرفت زندان خودش رو معرفی میکرد.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده