رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
  • کد خبر : ۴۳۸۰۶
  • چاپ خبر : برگزاری چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی با تجلیل از مقام شهید “علی اکبر قنبری زاده”

برگزاری چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی با تجلیل از مقام شهید “علی اکبر قنبری زاده”

چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی در کشور با تجلیل از مقام شامخ شهید ” علی اکبر قنبری زاده ” از نهاد سازمان محیط زیست استان یزد با اهدا لوح تقدیر به خانواده شهید از دست مقامات کشوری و لشکری در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما تهران انجام گرفت. به گزارش آفتاب بافق، […]

چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی در کشور با تجلیل از مقام شامخ شهید ” علی اکبر قنبری زاده ” از نهاد سازمان محیط زیست استان یزد با اهدا لوح تقدیر به خانواده شهید از دست مقامات کشوری و لشکری در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما تهران انجام گرفت.

به گزارش آفتاب بافق، چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی با شعار «مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت» در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما تهران با حضور محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، امیر احمدرضا پوردستان و همچنین جمعی از مسئولان کشوری و لشکری با تجلیل از شهدای شاخص استان ها در نهاد های مختلف برگزار شد.

در ابتدا این همایش نوبخت،سخنگوی دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و عملیات کربلای 5 گفت: از مفاهیمی که رهبر معظم انقلاب اسلامی  همواره در مواضع  و رهنمودهای خود به آن تأکید نموده اند کار و تلاش مجاهدانه و مدیریت جهادی است،کارهای جهادی یعنی از موانع عبور کردن، موانع کوچک را  بزرگ ندیدن، آرمان ها را فراموش نکردن، شوق به کار، این کار جهادی است، کار را باید جهادی انجام داد تا ان شاءالله خدمت به خوبی انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه مدیران جهادی دوران دفاع مقدس را نباید فراموش کرد افزود: این واقعیت را نباید فراموش کرد که فرهنگ و مدیریت جهادی مفهومی برخاسته از نظام ارزشی و انقلابی متأثر از مکتب اسلام و انقلاب اسلامی است. اصل حرکت انقلاب اسلامی فرهنگ پایه و حرکتی جهادی بود. عرصه دیگر جهاد ملت ایران و مدیریت آن، در دوران دفاع مقدس به وجود آمد، که همواره به عنوان یادگاری گران سنگ مورد توجه ملت ایران خواهد بود. در آن حماسه عظیم، سرمایه های عظیمی برای ملت ایران و امت اسلامی شکل گرفت که مهم ترین  آن ذوب اراده انسانی در اراده الهی بود. استخراج عاشقانه اطاعت آگاهانه و عارفانه از ولی فقیه زمان، وضعیتی را پدید آورد که جامعه اسلامی را به سوی کمال و تعالی سوق داد.

سپس چندی دیگر از شخصیت های سیاسی و نظامی از جمله وزیر صنعت و معدن،وزیر بهداشت و سردار پوردستان سخنرانی نمودند.

در پایان این همایش از مقام شهدای شاخص استاها در نهادهای مختلف تجلیل شد،که از شهید ” علی اکبر قنبری زاده به عنوان شهید شاخص سازمان محیط زیست استان یزد با اهدا لوح تقدیر از دستان معاون رئیس جمهور،وزير صنعت،معدن و تجارت، وزیر بهداشت،نائب رئیس مجلس،جانشين ارتش وسردار سپهر معاون هماهنگ سپاه از خانواده شهيد تقدير شد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده