رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
  • کد خبر : ۴۳۸۴۰
  • چاپ خبر : برگزاری نشست اعضای شورای اسلامی شهرستان بافق+ تصاویر

برگزاری نشست اعضای شورای اسلامی شهرستان بافق+ تصاویر

نشست اعضای شورای شهرستان بافق امشب با حضور تمامی اعضا در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،نشست اعضای شورای شهرستان بافق امشب با حضور تمامی اعضا در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد. در این نشست محمد رنجبر،رئیس شورای شهرستان بافق ضمن تشکر از حضور اعضا شورا و با تسلیت فقدان خانم ها […]

نشست اعضای شورای شهرستان بافق امشب با حضور تمامی اعضا در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،نشست اعضای شورای شهرستان بافق امشب با حضور تمامی اعضا در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

در این نشست محمد رنجبر،رئیس شورای شهرستان بافق ضمن تشکر از حضور اعضا شورا و با تسلیت فقدان خانم ها فلاح و جمعه زاده به جامعه فرهنگی،پیرامون تشکیل جلسه و مصوبات آن گفت: مصوبات و جلسات رسمی شورای شهرستان از اواخر شهریور ماه سال جاری اغاز شده و امروز ششمین جلسه رسمی آن برگزار گردید. تمام مکاتبات و پیگیری های متعدد برای شهرستان بر اساس وظایف و اختیارات انجام گرفته است.

وی افزود: در بحث روستاها و مزارع،مشکلاتی از جمله گازرسانی،بهسازی و ساخت جاده به منعکس شده که با مکاتبات و پیگیری لازم تلاش در رفع آنان نمودیم.

رئیس شورای شهرستان بافق با اشاره به صورتجلسه 96/09/25 و اقدامات انجام گرفته،بیان کرد: طی جلسه ای با ادارات کل و بررسی مسائل شهرستان و روستاهای تابع سه مکاتبه مهم انجام گرفت.جایگاه شورای شهرستان به عنوان شورا فرادستی قائم به اعضا است که می تواند فعالیت ان محدود یا  گسترده باشد. بحمدلله اعضا شورا شهرستان فعال و همراه هستند و به صورت گسترده پیگیرهر آنچه که مصوب می شود،خواهند بود.

رنجبر  پیرامون این جلسه و خروجی ان توضیح داد: یکی از موضوعاتی که مورد درخواست به ویژه بخش خصوصی است، بحث احداث فرودگاه در بافق است که بارها بر آن تاکید شده،چرا که این امر سبب حضور سرمایه گزاران به این شهرستان می شود. حتی قول مساعدت از سوی برخی معادن از جمله شرکت سنگ آهن داده شده است. خوشبختانه سرمایه گزارانی برای این امر وجود دارند و فرمانداری و دیگر ارگان ها  پیگیری ها برای ادامه روند کار ادامه دارد.

وی افزود: شهرستان بافق از کد فرودگاهی برخوردار است و مشکلی برای احیا و بهره برداری ان وجود ندارد. احداث فرودگاه به جهت فاصله 120 کیلومتری بافق با مرکز استان و هم جواری با شهرستان بهاباد و زرند و نیز برای کمک رسانی در مقابل حوادث غیر مترقبه برای سهولت مدیریت بحران امری ضروری است.

 رفع مشکلات راه های روستایی  یکی دیگر از موضوعات عنوان شده این جلسه بود که رنجبر گفت : اقدامات لازم  برای بهسازی و آسفالت راه های روستایی انجام گرفته است،اما تابلوعلائم به اندازه کافی نصب نشده که مقرر گردید طی مکاتباتی با اداره راهداری این مسئله پیگیری و حل شود.

همچنین بحث پرداخت عوارض معادن و بازسازی مزارع روستاهایی سیل زده در سال 96 از جمله قطرم و شادکام دیگر مباحثی مطرح شده بود که مقرر گردید پیگیری و مکاتبات با ادارات مربوطه انجام گیرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده