رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
  • کد خبر : ۴۳۸۵۵
  • چاپ خبر : گرامیداشت روز هوای پاک توسط انجمن باغ گیلو و مدرسه طبیعت بافق +تصاویر
به مناسبت 29 دی:

گرامیداشت روز هوای پاک توسط انجمن باغ گیلو و مدرسه طبیعت بافق +تصاویر

در آستانه روز ملی هوای پاک،انجمن باغ گیلو با همکاری مدرسه طبیعت بافق به ترویج فرهنگ زیست محیطی برای دانش آموزان مدارس شهید صدر،آوای معلم و شاهد غدیر نمودند. به گزارش آفتاب بافق،در آستانه 29 دی ماه،روز هوای پاک انجمن باغ گیلو با همکاری مدرسه طبیعت بافق صبح امروز با حضور دانش آموزان مدارس شهید صدر،آوای […]

در آستانه روز ملی هوای پاک،انجمن باغ گیلو با همکاری مدرسه طبیعت بافق به ترویج فرهنگ زیست محیطی برای دانش آموزان مدارس شهید صدر،آوای معلم و شاهد غدیر نمودند.

به گزارش آفتاب بافق،در آستانه 29 دی ماه،روز هوای پاک انجمن باغ گیلو با همکاری مدرسه طبیعت بافق صبح امروز با حضور دانش آموزان مدارس شهید صدر،آوای علم و پسرانه شاهد غدیر با اجرای برنامه های متنوع و شاد این روز را گرامی داشتند.

سید احمد هاشمی،مدیر انجمن باغ گیلو گفت: انسان و محیط زیست خواه و ناخواه با همدیگر در ارتباط اند و صدمه به یکی دیگری را در خطر می اندازد. امروز دانش آموزان با شناخت محیط زیست اطراف خود چگونگی حفظ و نگهداری طبیعت را آموزش می بینند.

وی افزود: در این برنامه در خصوص اهمیت هوای پاک برسلامتی وهمچنین ارتقای آگاهی های زيست محيطي براي کودکان و ترويج فرهنگ محيط زيست واشاعه آن در جامعه تاکيد شد.

برگزاری مسابقه نفاشی،به هوا در آوردن بادکنک،ساخت مجسمه های گِلی و بازی در دل طبیعت از جمله برنامه های شاد و متنوع برای دانش آموزان بود.

 

عکس: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده