رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
  • کد خبر : ۴۳۸۸۴
  • چاپ خبر : شهروند بافقی برنده کمپین هیجان جام جهانی فوتبال 2018 روسیه شد

شهروند بافقی برنده کمپین هیجان جام جهانی فوتبال 2018 روسیه شد

عبدالحسین اسماعیل‌زاده از بافق،یکی از سه برنده خوش شانس سفر به روسیه و شرکت در مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال 2018 روسیه شد. به گزارش آفتاب بافق،مراسم قرعه‌کشی ۳ برنده سفر به روسیه به همراه شرکت در مسابقات مقدماتی بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در این شهر و ۱۵ سرویس دوره‌ای رایگان برای یکسال با […]

عبدالحسین اسماعیل‌زاده از بافق،یکی از سه برنده خوش شانس سفر به روسیه و شرکت در مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال 2018 روسیه شد.

به گزارش آفتاب بافق،مراسم قرعه‌کشی ۳ برنده سفر به روسیه به همراه شرکت در مسابقات مقدماتی بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در این شهر و ۱۵ سرویس دوره‌ای رایگان برای یکسال با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو برگزار شد.

عبدالحسین اسماعیل‌زاده از بافق، مازیار فلاح از رشت و حمیدرضا کیانی از بجنورد سه نفر از خریداران خودروی ام.وی.ام. ۳۱۵ اکسلنت هستند که به ترتیب در نمایندگی‌های ۲۹۵، ۱۱۵ و ۳۹۷  طی قرعه کشی برنده سفر به روسیه شدند.

 جواد اکبری معاون فروش برند ام وی ام با اشاره به استقبال خریداران از این طرح، کمپین ” هیجان جام جهانی با مدیران خودرو”  را برای یک ماه دیگر تمدید کرد تا فرصت دوباره‌ای برای سفر به روسیه و تماشای مسابقه فوتبال جام جهانی برای سه نفر دیگر از این خریدران فراهم شود و ۱۵ نفر دیگر نیز از جایزه سرویس‌های دوره‌ای یک‌ ساله این خودرو بهره‌مند شوند.

خودرو ۳۱۵ در طول عرضه خود در بازار به‌عنوان محصولی جوان‌پسند در کمپین‌های مختلف و همچنین در مراسم تقدیر از قهرمانان ملی المپیک لندن و برزیل در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۳ شرکت داده شده است.

خودرو ام وی ام ۳۱۵ اکسلنت با تغییرات جدیدی که در آپشن‌های آن صورت گرفته به‌عنوان جدیدترین نسخه این مدل خودرو در حال حاضر از سوی شرکت مدیران خودرو در حال عرضه است. نصب و تعبیه سیستم صوتی حرفه‌ای Vifa  به‌عنوان اصلی‌ترین تغییر این نسخه است. وجود روف‌رک و همچنین اضافه شدن چراغ‌های خوشامدگویی در زیر درب‌های جلو در این خودرو از دیگر آپشن‌های اضافه شده به این محصول هستند.

 نخستین مرحله از قرعه‌کشی کمپین ” هیجان جام جهانی با مدیران خودرو” در۲۶ دی‌ماه در هتل بزرگ ارم برگزار شد و مرحله دوم آن نیز تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

منبع: امتداد نیوز

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده