رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
  • کد خبر : ۴۳۸۹۵
  • چاپ خبر : برگزاری یادمان 14 شهید والامقام محله چهارده معصوم(ع) بافق
گزارش تصویری:

برگزاری یادمان 14 شهید والامقام محله چهارده معصوم(ع) بافق

یادواره شهدای محله چهارده معصوم(ع) امشب با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بافق و خانواده معظم شهدا برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،مراسم یادواره 14 شهید محله چهارده معصوم(ع) امشب با حضور فرمانده سپاه ناحیه بافق،فرمانده حوزه محمد رسول ا…(ص)،بسیجیان،خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور شهرستان برگزار شد. در ابتدا سرهنگ صادقی،فرمانده سپاه ناحیه […]

یادواره شهدای محله چهارده معصوم(ع) امشب با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بافق و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،مراسم یادواره 14 شهید محله چهارده معصوم(ع) امشب با حضور فرمانده سپاه ناحیه بافق،فرمانده حوزه محمد رسول ا…(ص)،بسیجیان،خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور شهرستان برگزار شد.

در ابتدا سرهنگ صادقی،فرمانده سپاه ناحیه بافق با اشاره به جریانات اخیر کشور از حضور مردم در راهپیمایی شکوه وحدت و محکوم نمودن سران فتنه تشکر کرد و گفت: ملت ایران از قبل شروع انقلاب تا امروز با وحدت خود به پاسداری نظام برخاستند. خدمت رسانی به مردم فرضیه ای است که ما باید همواره به آن مقید باشیم و برای آن تلاش کنیم.حوادثی که در هفته های گذشته اتفاق افتاد و به دنبال آن حضور به موقع مردم ولایتمدار در صحنه،نشان از بصیرت ملت ایران دارد.

وی افزود: بسیار کسانی در این وقایع با رشادت و از خودگذشتگی و نثار جان خود پای ولایت و ارزش های نظام اسلامی ایستادند تا این انقلاب حفظ شود.

در ادامه حجت الاسلام حسنی نژاد،پیرامون جریانات اخیر و وفای به عهد مومنان در دفاع از ارزش های انقلاب و پیروی از ولایت فقیه گفت: وفای به عهد یعنی پشتیبان ولایت فقیه بودن واز دستورات الهی و پیامبر اطاعت کردن،در این حوادث اخیر عده ای با نثار جان خود و شهادت پای عهد خود ایستادند.

وی با گرامیداشت سالگرد شهادت نواب صفوی افزود: شهید نواب صفوی در زمان طاغوت در مقابل رژیم غاصب شاهنشاهی ایستاد و در نهایت در این راه به شهادت رسید.

حسنی نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای 8 سال دفاع مقدس به ویژه شهیدان محله چهارده معصوم(ع)،خاطر نشان کرد: شهدا با اقتدا به مولای خود حضرت ابا عبدا…(ع) چون یاران با وفایشان بر سر عهد خود ماندند و تا آخرین قطره خون خود در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

وی با بیان اهمیت برگزاری این مجالس در زنده نگه داشتن یاد شهدا گفت: باید برای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه بخصوص برای نسل های آینده تلاش نمود. نباید گذاشت این ارزش ها کمرنگ شود،بدون شک امروز در این محفل معنوی شهدا حضور دارند و نظاره گر ما هستند.

سپس توحید لو مداح اهل بیت (ع) در رثای شهدا مدیحه سرایی کرد.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده