رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
  • کد خبر : ۴۳۹۷۰
  • چاپ خبر : پیام تقدیر و تشکر خانواده جمعه ای از ابراز همدردی مردم بافق

پیام تقدیر و تشکر خانواده جمعه ای از ابراز همدردی مردم بافق

خانواده مرحومه زهرا جمعه زاده بافقی با انتشار پیامی از حضور مردم و مسئولان در مراسم تشییع و ترحیم این بانوی فرهنگی تقدیر و تشکر کردند. به گزارش آفتاب بافق،خانواده مرحومه زهرا جمعه زاده با انتشار پیامی از مردم و مسئولان شهرستان بافق برای حضور باشکوه در مراسم تشیع و ترحیم این بانوی فرهنگی تشکر […]

خانواده مرحومه زهرا جمعه زاده بافقی با انتشار پیامی از حضور مردم و مسئولان در مراسم تشییع و ترحیم این بانوی فرهنگی تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش آفتاب بافق،خانواده مرحومه زهرا جمعه زاده با انتشار پیامی از مردم و مسئولان شهرستان بافق برای حضور باشکوه در مراسم تشیع و ترحیم این بانوی فرهنگی تشکر کردند.

« من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق »

به یاد عزیزانی که شمع وجودشان دیگر پرتو بخش محفل ما نیست و تحمل فقدانشان برای همیشه موجب تألم قلوب ماست ولی یاد و خاطره شان همواره در دل ها زنده و جاودان خواهد ماند.

اینک که دست طبیعت، بهار زندگی ما را به برگ ریزان خزان  بدل کرد و گل سر سبد زندگی ما را به دیار باقی برد و روح بلند بانویی مهربان، خیر و عاشق پاکباخته اهل بیت (ع) مرحومه مغفوره شادروان زهرا جمعه ای را با خود به پرواز در آورد  و همه را در ماتم و سوگ ابدی نشاند؛ به حکم ادب و حق شناسی، بدین وسیله از همه همشهریان عزیز، فرهنگیان گرامی، دوستان و اقوام که بازماندگان را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و با حضور آرامش بخش و دلسوزانه خود، مرهمی بر قلب داغدارمان بودند، صمیمانه تشکر می نماییم.

برای همه سروران گرامی آرزوی سلامتی و بهروزی از درگاه خداوند متعال داریم و امیدواریم بتوانیم الطاف شما را در شادی هایتان جبران نماییم.

«و من الله التوفیق»

از طرف خانواده های جمعه ای و رنجبر

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده