رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
  • کد خبر : ۴۳۹۷۳
  • چاپ خبر : جوابیه دکتر فرزادگان ؛درپی در گذشت کودک بافقی

جوابیه دکتر فرزادگان ؛درپی در گذشت کودک بافقی

      به گزارش آفتاب بافق،سلام و سپاس و تسلیت خاصه به والدین و اقوام محترم صادقی کریم آبادی،ما را در مصیبت بزرگتان شریک بدانید.       کودک مرحومه نازنین صادقی ساعت ۴ عصر دوشنبه ۲۵ دیماه به مطب اینجانب دکتر محمد حسن فرزادگان مراجعه و با تشخیص گلو درد چرکی تزریق یک […]

 

 

 

به گزارش آفتاب بافق،سلام و سپاس و تسلیت خاصه به والدین و اقوام محترم صادقی کریم آبادی،ما را در مصیبت بزرگتان شریک بدانید.

 

 

 

کودک مرحومه نازنین صادقی ساعت ۴ عصر دوشنبه ۲۵ دیماه به مطب اینجانب دکتر محمد حسن فرزادگان مراجعه و با تشخیص گلو درد چرکی تزریق یک عدد پنی سیلین۶٫۳٫۳ به همراه ۱/۳(یکسوم)آمپول ضد استفراغ(متوکلوپرامید) دریافت داشته و مراجعه به منزل می نماید.

 

ساعت ۸ شب با تماس تلفنی به مطب مادرش احساس سردی بدن و مختصر تهوع کودک را بیان میکند.

 

اینجانب توصیه ادامه درمان نموده و در صورت تهوع توصیه ۸ قطره متوکلوپرامید ۶ ساعت پس از تزریق را می نمایم.

 

تاصبح حال کودک چندان خوب نبوده که مراجعه پزشک اورژانس بیمارستان ولی عصر بافق نموده در مطب پزشک اورژانس بیمارستان تشنج می نماید که سریعأ توسط خانم دکتر زعیمیان(متخصص اطفال)ویزیت و به یزد اعزام و در بخش ICU بستری و متأسفانه عصر فوت می گردد.

 

حدود ساعت یک بعدازظهر قبل فوت کودک یکی از اقوام بیمار تماس مطبم داشته و با فحاشی و بیان جملات بسیار رکیک اینجانب را تهدید به مرگ میکنند!

 

اینجانب با تماس تلفن مادر کودک با خانم دکتر منصوری پزشک ICU جویای حال کودک شدم که ایشان خبر بیمار کبدی و متابولیک ناشناخته قبلی کودک را دادند و تأکید نمودند که تشنج و حال بیمار هیچ گونه ربطی به تزریق پنی سیلین و متوکلوپرامید نداشته است!

 

اینجانب از مدعیان بیمار سؤال می کنم اگرکسی حساسیت به پنی سیلین داشته باشد نباید درست یا چند دقیقه پس از تزریق بدحال یا دچار شوک یانفس تنگی گردد؟؟

 

تشنج و بیحالی کودک۱۸ساعت پس از تزریق چه ربطی به تزریق میتواندداشته باشد؟؟!!اینجانب نزدیک به ۲۶سال است خدمتگزارمردم شریف بافق بوده افتخارأبافقی شده ام!!

 

وجزئی از خانواده مردم نجیب وشریف بافق وفدایشان میباشم!خواهشمندم:جهت روشنگری و اطلاع عامه همشهریان عزیزم مراتب فوق راانتشارسریع فرمایند.

 

آرزویم همیشه دلشاد وخندان باشید با تشکر

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده