رفتن به بالا
  • شنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
  • کد خبر : ۴۴۰۲۱
  • چاپ خبر : کسب نمایندگی المپیک ورزشی معلولین کشور در بافق توسط مرکز حرفه آموزی توانا
مسئول فنی مرکز توانا بافق:

کسب نمایندگی المپیک ورزشی معلولین کشور در بافق توسط مرکز حرفه آموزی توانا

به گزارش آفتاب بافق،مرکز جامع توانبخشی توانا زیرمجموعه موسسه خیریه جامعه معلولین بافق در 2 بخش حرفه آموزی پسران ذهنی بالای 15 سال و توانبخشی-مراقبتی مبتنی بر خانواده فعالیت می کند. مریم محبی زاده مسئول فنی مرکز حرفه آموزی روزانه پسران ذهنی بالای 15 سال در شرح فعالیت های این مرکز بیان کرد: هدف این […]

به گزارش آفتاب بافق،مرکز جامع توانبخشی توانا زیرمجموعه موسسه خیریه جامعه معلولین بافق در 2 بخش حرفه آموزی پسران ذهنی بالای 15 سال و توانبخشی-مراقبتی مبتنی بر خانواده فعالیت می کند.

مریم محبی زاده مسئول فنی مرکز حرفه آموزی روزانه پسران ذهنی بالای 15 سال در شرح فعالیت های این مرکز بیان کرد:

هدف این مرکز پرورش و آموزش مهارت های فردی،اجتماعی،حرفه ای و زندگی معلولان ذهنی است و  با دریافت مجوزظرفیت 40 نفر از سوی سازمان بهزیستی توانسته ایم ازاوایل سال 1393 این عزیزان را با توجه به تست های روانشناسی و روانشناختی در دو گروه تربیت پذیرو آموزش پذیر سطح بالا  جهت فعالیت در امور آموزشی- تربیتی و آموزش پذیر سطح متوسطه و بالا جهت فعالیت در امور حرفه آموزی،پذیرش کنیم.

محبی زاده در ادامه گفت: 85 درصد از توانخواهان،دارای مدرک تحصیلی مدرسه امید هستند و با همکاری آموزش و پرورش و مدیر محترم این مدرسه،فعالیت های فرهنگی-ورزشی جهت همسو شدن عملکرد توانخواهان صورت می گیرد.

وی افزود: با توجه به اخد مدرک این عزیزان از اداره فنی حرفه ای بافق در رشته های سوخت نگاری روی چوب ،کیف دوزی  با چرم،نقاشی،پرورش گیاه،قالیبافی و بافندگی،کارگاه صنایع دستی توانا مبتنی بر دستان پرتوان در راستای اشتغال ایجاد گردیده که با حمایت مسئولین،مردم و خانواده ها پررونق تر خواهد شد.

مسئول فنی مرکز در پایان اظهار داشت: حرفه آموزان در 2 بعد:1- ورزشی(در رشته های فوتسال،دوچرخه سواری،شنا،دارت،طناب کشی،طناب زنی و زورخانه با همکاری افتخاری آقایان محبی زاده وکریمی)و2-سرود،تئاتر و موسیقی درمانی(با همکاری خانم ها شاهپورزاده و بابایی) موفق ظاهر شده اند که با تمرینات مستمرتوانسته اند نمایندگی المپیک ورزشی معلولین کشور در شهرستان و مرحله بازبینی جشنواره ملی تئاتر معلولین در بیرجند را کسب کنند وخدا را شاکریم که خانواده ها با رضایتمندی از فعالیت ها حامی ما هستند.

لازم به ذکر است تعداد 8 نفر(5 نفر تمام وقت و 3 نفر پاره وقت)در این مرکز مشغول به خدمت می باشند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده