رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
  • کد خبر : ۴۴۱۳۴
  • چاپ خبر : راه اندازی سامـانــه نــوبـــت دهـــی اینــترنــتی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق
دکتر افشارخبر داد:

راه اندازی سامـانــه نــوبـــت دهـــی اینــترنــتی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق

دکتــرافشــاری رئیس بیمارستان ولیعصر(عج)در گفتگویی با خبرنگار آفتاب بافق دراین زمینه گفت: جهت تسهیل دسترسی همشهریان محترم به خدمات نوبت دهی؛ سامانه نوبت دهی اینترنتی بیمارستان راه اندازی شد. به گزارش آفتاب بافق؛ طی انتشار خبر عدم رضایت همشهریان عزیز از نوبت دهی و سامانه تلفنی بیمارستان ولی عصر دکتر افشار گفت: همشهریان عزیز می توانند […]

دکتــرافشــاری رئیس بیمارستان ولیعصر(عج)در گفتگویی با خبرنگار آفتاب بافق دراین زمینه گفت:

جهت تسهیل دسترسی همشهریان محترم به خدمات نوبت دهی؛ سامانه نوبت دهی اینترنتی بیمارستان راه اندازی شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ طی انتشار خبر عدم رضایت همشهریان عزیز از نوبت دهی و سامانه تلفنی بیمارستان ولی عصر دکتر افشار گفت: همشهریان عزیز می توانند به ورود سایت دانشگاه علوم پزشکی یزد؛ قسمت پایین صحفه بخش خدمات الکترونیک، برروی لینک رزرو اینترنتی کلینک؛کلینک نموده و وارد سامانه نوبت دهی اینترنتی شده ویابه صورت مستقیم به آدرس clinic.ssu.ac.irمراجعه و واردسامانه نوبت دهی کلینیک های دانشگاه شوند و باانتخاب شهربافق تخصص مورد نیاز و درقسمت مرکزدرمانی انتخاب بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)بافق وبعد کلیک برروی جستجو به رزونوبت جهت پزشک مورد نظر خود بپردازند ،ضمنا همشریان عزیزمی توانندنسخه اندرویدنوبت دهی راازسامانه دانلودنموده ووبرروی گوشی خودنصب نمایید.

دکتــــرافـــــشاری گفت:  درحال حاضر حدود ۲۵ ./.نوبت ها به سامانه نوبت دهی اینترنتی اختصاص یافته ودرصورت استقبال همشهریان این درصد افزایش می یابد درادامه دکترافـــشاری  درزمینه اشغال سامانه نوبت دهی تلفنی بیمارستان نیز گفت حداکثرظرف یک هفته آینده تعدادخط سامانه از۴خط به ۱۶خط افزایش پیداخواهدنمود واشغال سامانه کاهش خواهدیافت

وی گفت یکی ازمشکلات مانبود خط تلفن قابل واگذاری به بیمارستان ازسوی شرکت مخابرات بوده که مدتها پیش پیگیر آن بودیم ودرحال حاضرباخرید سامانه تلفنی لینک ایوان ازشرکت مخابرات یزد و راه اندازی آن درچندروزگذشته توانستیم این مشکل راحل کنیم وانشاالله ظرف حداکثریک هفته آینده تعدادخط های سامانه رابه ۱۶خط افزایش خواهیم داد

دکترافشاری گفت یکی ازخدمات ارتباطی جدید بیمارستان امکان ارتباط تلفنی مستقیم همشهریان بابیماربستری دربخش های بیمارستان می باشد و دراین زمینه همشهریان می توانندباگرفتن پیش شماره ۳۳۱۷وسپس شماره داخلی اتاق بیمارخود

مثلا ۲۲۵۰(۳۳۱۷۲۲۵۹) مستقیم وبدون اتصال به اپراتور بیمارستان بابیمارخود تماس بگیرند درپایان دکترافشــاری ازصبرحوصله شهروندان تشکرو قدردانی کرد و گفت ا مید داریم بتوانیم باخدمات جدید  درآینده شاهد رضایت مندی هرچه بیشتر بیماران و همشهریان باشیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده