رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷
  • کد خبر : ۴۴۱۳۹
  • چاپ خبر : مراسم تجلیل و تقدیر از شورای اسلامی (دوره چهارم ) برگزار شد

مراسم تجلیل و تقدیر از شورای اسلامی (دوره چهارم ) برگزار شد

بنا به دعوت شورای اسلامی دوره پنجم از زحمات چهارساله شورای دوره چهارم تجلیل شد. به گزارش آفتاب بافق؛ شامگاه یکشنبه شب یکم بهمن ماه  با حضور فرماندار و  اعضای شورای اسلامی دوره چهارم وپنجم به میزبانی شهردار بافق در سالن اجتماعات شهرداری، از زحمات چهارساله شورای اسلامی  چهارم و اعضای آن تقدیر و تشکر […]

بنا به دعوت شورای اسلامی دوره پنجم از زحمات چهارساله شورای دوره چهارم تجلیل شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ شامگاه یکشنبه شب یکم بهمن ماه  با حضور فرماندار و  اعضای شورای اسلامی دوره چهارم وپنجم به میزبانی شهردار بافق در سالن اجتماعات شهرداری، از زحمات چهارساله شورای اسلامی  چهارم و اعضای آن تقدیر و تشکر شد.

در این مراسم ابتدا سید محمد باقی زاده، رئیس شورای اسلامی شهر بافق  ضمن عذرخواهی در تاخیر برگزاری این مراسم گفت: علاقمند بودیم تا این برنامه در زمان انتخاب شهردار انجام شود اما متاسفانه موقعیت آن به وجود نیامد..

باقی زاده از زحمات چهارساله اعضای شورای اسلامی شهر بافق در دوره چهارم تقدیر کرد و یادآور شد: اتمام کار شما به منزله پایان کار همکاری نیست، ما می توانیم از تجربیات شما عزیزان در دوره پنجم استفاده کنیم.

در این جلسه زاده رحمانی، فرماندار بافق ضمن تشکر از میزبانی شهرداری و حضور اعضا شورا دوره چهارم و پنجم گفت: دوره های مسئولیت سپری می شود، آنچه می ماند اقدامات و تلاش انسان برای پیشرفت شهر و محیط پیرامون آن است.

وی با تبریک مناسبت های در پیش رو و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امیدواریم بیشتر از گذشته شاهد سازندگی و توسعه کشور باشیم. بافق در مسیر خوبی قرار گرفته و توانسته با با ورود به بخش های متعدد به سمت یک شهرستان متنوع پیش رود. در حوزه زيرساخت ها بهره برداري از فيبر نوري دوم شروع شده و از جمعه گذشته، پهناي باند در اين شهرستان نامحدود است و در حوزه برق هم يكي از معدود شهرستان هاي پايدار كشور هستيم.

زاده رحمانی با اشاره به بحث جاده بافق – يزد افزود: طي پيگيري هاي به عمل آمده در اين هفته دو حواله 450 تني و ١٠٠٠ تني قیر تحویل دو پيمانكار مي گردد.

وی در سایر حوزه ها بخصوص حوزه سلامت و بهره برداري از کلینیک در بهمن ماه سال جاری گفت: پس از بهره برداري از كلينيك، تلاش ها روي تكميل بیمارستان 96 تختخوابی متمركز مي شود.
فرماندار بافق استفاده از ظرفیت های موجود شهرستان توسط متقاضیان را موجب توسعه شهر دانست و عنوان کرد: بسیاری از افراد مي توانند علاوه بر كار در معادن و كارخانجات به توليد و فعاليت در زيربخش هاي مختلف كشاورزي بپردازند كه اين مهم در حال اتفاق افتادن است.
نهايي شده شهرك صنايع جانبي و تبديلي باقرآباد، شهرك صنايع نامتعارف در محور يزد – بافق، اخذ محوز ايجاد ٤ كارگاه صنعتي كوچك روستايي از جمله موارد ديگري بود كه فرماندار در اين نشست به آنها پرداخت.

سید علی نورزاده، شهردار بافق از حسن همکاری و اعتماد شورا در دوره چهارم و پنجم به وی قدردانی کرد و گفت: شوراها در شهر و شهرستان بواسطه اتفاقات رخ داده، امروز از پتانسیل خوبی برخوردار شده است.

وی دوره چهارم را دوره وفاق و همدلی دانست و اظهار داشت: وفاق، همدلی،همراهی و هم افزایی همیشه باعث می شود که اتفاقات خوبی برای شهر رخ دهد و مردم از عملکرد ما راضی باشند.

شهرداراستمرار همدلی در دوره جدید را نیز یادآور شد و گفت: در دوره پنجم نیز با همکاری اعضای شورا با مجموعه شهرداری حرکت به سوی نهاد اجتماعی را آغاز کرده ایم تا صرفا نهاد خدماتی و عمرانی نباشد.

محمد رنجبر،رئیس شورای شهرستان و رئیس شورای شهر در دوره چهارم نیز ضمن تسلیت درگذشت همکاران فرهنگی خود،بیان داشتند: شورا یک نهاد اجتماعی و پل ارتباطی مردم و مسئولین است. در شهرستان بافق مردم برای رفع تمام مشکلات به شورا مراجعه می کنند. در امر بهداشت، مزارع و کشاورزی، ملک و مشکلات معدنی، به نوعی شورا را حلال مشکلات خود می دانند.

رنجبر گفت: موفقیت شورای چهارم مرهون حمایت های تمامی مسئولان شهر و مدیران مجموعه های معدنی است،به گونه ای که هم اکنون نیز این دستی و وفاق وجود دارد.

وی گفت: مردم در دوره قبل طعم شیرین همکاری را چشیدند به ویژه از زمانی که کار فرهنگی در بافق شروع شده است.مثلا در  ماه محرم مردم با کمک به پاکبانان، خود را از آنان دانسته و این امر سبب شد تا نگاه آنان به شهر عوض شود..

در ادامه محمد عباسی سخنگوی دوره چهارم نیز ضمن گلایه از تاخیر برگزاری این مراسم یادآور شد: مردم از ما سئوال می کنند و تذکر می دهند که تجلیل خود یک کار فرهنگی است .

عباسی خطاب به مردم بافق گفت: از همه همشهریان عزیز در صورت مشاهده هر گونه کوتاهی و تقصیر در امور عذرخواهی می کنیم و از اعتماد آنان به شورای چهارم تشکر می نماییم..

وی یادآور شد: دوره چهارم دوره حمایت تمامی اعضا بود،امیدواریم فعالیت های انجام شده مورد درگاه و مرضیه الهی قرار گیرد.

عباسی گفت:از شورا پنجم نیز تقاضا داریم تعامل و همفکری و همدلی خود جهت آبادانی شهر از دست ندهند.

وی همچنین خواستار پیگیری تقسیمات ارضی، طرح جامعه کشوری، بومی گزینه همشهریان و استفاده از نیروهای بومی را بسیار مهم دانست.

در ادامه مهدی رنجبر پیرامون تقسیمات ارضی و کارها و مکاتبات انجام شده مطالبی عنوان کرد.

حسن تشکری، واحد اخیگان و مهدی طالعی از دیگر اعضاء شورا از حمایتهای مردم و اعتماد مردم تقدیر و تشکر کردند.

در پایان از زحمات 4 ساله بزرگواران با اهداء لوح تقدیر تقدیر و تشکر شد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده