رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
  • کد خبر : ۴۴۱۶۵
  • چاپ خبر : توهم شیشه ای!

توهم شیشه ای!

آفتاب بافق،مسعود پس از مصرف این مواد شیمیایی دچار توهم شدید می شود و با وجود آن که مجرد است تصور می کند زن دارد و من و خواهرش را مورد آزار و اذیت قرار می دهد. سال هاست که خون دل خورده ام و برای حفظ آبرو و حیثیت خانوادگی ام چیزی نگفته ام […]

آفتاب بافق،مسعود پس از مصرف این مواد شیمیایی دچار توهم شدید می شود و با وجود آن که مجرد است تصور می کند زن دارد و من و خواهرش را مورد آزار و اذیت قرار می دهد.
سال هاست که خون دل خورده ام و برای حفظ آبرو و حیثیت خانوادگی ام چیزی نگفته ام اما دیگر تحمل ندارم و از لحظه ای که دخترم با ترس و لرز برایم تعریف کرد که با وجود برادرش در خانه احساس امنیت ندارد نگرانی عجیبی پیدا کرده ام.
نمی دانم با این همه مشکلات چه خاکی به سرم بریزم و امروز آمده ام تا شاید شما راه نجاتی نشانم دهید.
زن ۴۷ ساله در بیان داستان تلخ زندگی خود به رئیس کلانتری گفت: ۸ سال قبل شوهرم را در حادثه ای از دست دادم و چون وضع مالی خوبی نداشتیم مجبور شدم با کارگری در خانه های مردم خرج مخارج زندگی را به سختی فراهم کنم.
متاسفانه من آن قدر مورد بی مهری خانواده شوهرم قرار گرفتم که احساس افسردگی عجیبی پیدا کردم و از طرفی چون تمام فکر و ذهنم درگیر انجام کار بیرون از خانه شده بود تا بتوانم شکم بچه هایم را سیر کنم از پسر نوجوانم که او هم با مرگ پدرش مصیبت دیده بود و احساس تنهایی و غربت می کرد غافل ماندم.
مادر دل شکسته اشک هایش را پاک کرد و گفت: متاسفانه پسر نوجوانم در این شرایط وضعیت روحی بسیار بدی داشت و من زمانی به خودم آمدم و به اهمیت ارتباط صمیمانه با بچه هایم پی بردم که او به شیشه آلوده شده بود.
مسعود پس از مصرف این مواد شیمیایی دچار توهم شدید می شود و با وجود آن که مجرد است تصور می کند زن دارد.
او با کوچکترین حرفی از کوره در می رود و شروع به شکستن وسایل خانه یا خود زنی می کند.
مسعود از چند هفته قبل نیز مدام برای خواهرش ایجاد مزاحمت می کند و …!
نمی دانم چرا به چنین مشکلاتی گرفتار شده ام ولی مطمئن هستم که سهل انگاری کرده ام و باید بیشتر به فکر زندگی و بچه هایم می بودم.

تهیه و تنظیم: دایره اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده