رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
  • کد خبر : ۴۴۳۰۸
  • چاپ خبر : دیدار مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و فرمانده سپاه بافق از مددجویان منطقه سبزدست

دیدار مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و فرمانده سپاه بافق از مددجویان منطقه سبزدست

ایجاداشتغال پایداروتوسعه و رونق کشاورزی ودامداری وخودکفایی درروستاها ازمهترین اولویتهای کاری بسیج سازندگی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) می باشد. به گزارش آفتاب بافق،هاشمی پور،مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) به همراه سرهنگ صادقی،فرمانده ومسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بافق با حضور در روستاهای منطقه سبزدشت،ضمن بازدید از منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، […]

ایجاداشتغال پایداروتوسعه و رونق کشاورزی ودامداری وخودکفایی درروستاها ازمهترین اولویتهای کاری بسیج سازندگی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) می باشد.

به گزارش آفتاب بافق،هاشمی پور،مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) به همراه سرهنگ صادقی،فرمانده ومسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بافق با حضور در روستاهای منطقه سبزدشت،ضمن بازدید از منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، با مشکلات و دغدغه های معشیتی و اقتصادی آنان آشنا شدند.

 در این بازدید هاشمی پور با اشاره به مشکلات معیشتی روستائیان و کمبودهای اقتصادی گفت: با ایجاد اقتصادمقاومتی وعمل به فرامین مقام معظم رهبری می توان بسیاری ازمشکلات ودغدغه های روستاییان را مرتفع کرد.

 در ادامه فرمانده سپاه ناحیه بافق با بیان این مطلب که یکی از اولویت های کاری بسیج سازندگی ایجاد اشتغال و توسعه پایدار در سطح روستاها می باشد،خاطر نشان کرد: تا آنجا که درتوان باشد دربحث اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار درروستاها کوتاهی نخواهیم کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده