رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳
  • کد خبر : ۴۴۳۳۵
  • چاپ خبر : خدمتگزاری به مردم، بالاترین افتخار من است
پرستار بیمارستان ولی عصر بافق :

خدمتگزاری به مردم، بالاترین افتخار من است

اشرف شیری،پرستار بیمارستان ولیعصر بافق در مصاحبه با خبرنگار آفتاب بافق گفت: در زندگی خود به 2 چیز افتخار می کنم، یک فرزند شهید بودن و دیگری پرستاری و خدمت به مردم شهر بافق است. به گزارش آفتاب بافق،همزمان با میلاد حضرت زینب (س) گفتگویی ویژه با اشرف شیری،پرستار بیمارستان ولی عصر بافق نمودیم،بانویی که […]

اشرف شیری،پرستار بیمارستان ولیعصر بافق در مصاحبه با خبرنگار آفتاب بافق گفت: در زندگی خود به 2 چیز افتخار می کنم، یک فرزند شهید بودن و دیگری پرستاری و خدمت به مردم شهر بافق است.

به گزارش آفتاب بافق،همزمان با میلاد حضرت زینب (س) گفتگویی ویژه با اشرف شیری،پرستار بیمارستان ولی عصر بافق نمودیم،بانویی که صبر را لازمه موفق بودن در این حرفه می داند و همواره تلاش نموده با تعهد و وجدان کاری به بیماران خدمت کند. در ادامه شما را به خواندن این گفتگو دعوت می کنیم.

لطفا خودتان را معرفی کنید؟

اشرف شیری هستم،17 سال است که به حرفه پرستاری مشغول هستم و به داشتن آن افتخار می کنم.

کمی از حرفه پرستاری برای ما بگویید؟

پرستاری شغل بسیتر حساسی است که در مرحله اول باید از صبر زیادی برخوردار بود تا در این شغل موفق ظاهر شد. زمانی که یک بیمار وارد بیمارستان می شود، در مرتبه اول آنچه سبب ایجاد حس بهبودی و تقویت روحیه او می شود،همان خوش رویی و حسن اخلاق در برخورد با پرستار است.تا کنون تلاش کرده ام تا این 2 ویژگی را در خود تقویت کنم،زیرا معتقدم در این عرصه باید از خودگذشتگی و ایثار داشت.

چه موضوعی باعث احساس شادی در وجود شما می شود؟

وقتی که می توانم با مراقبت خود طبق دستور پزشک سبب التیام درد بیماران و ایجاد ارامش در وجود آنان شوم،این بهترین شاد باش برای من است.

تلخ ترین و شیرین ترین خاطره خود را برای ما بگویید؟

ما پرستاران همیشه با درد بیماران مواجه هستم،وقتی بیماری را می بینم که از درد رنج می برد،این تلخ ترین اتفاق برای من است، اما اگر ببینم روند درمان موجب بهبودی وی می شود این باعث خوشحالی من می شود.شیرین ترین اتفاق زمانی است که می بینم بیماری که امید به بهبودی آن نبوده با مراقبت های انجام شده توسط پرستار سلامتی خود را توانسته بدست آورد.

این سخن که گاه پرستار به برخی بیماران توجه ویژه نشان می دهد،درست است؟

خیر،هر فردی که به عنوان بیمار وارد بیمارستان می شود،ما پرستارها بر اساس وظیفه و بدون در نظر گرفتن هر گونه موقعیت مالی بهتر و یا شخصیتی بیمار به آنان رسیدگی می کنیم. وجدان هیچ پرستاری اجازه نمی دهد که تفاوتی بین بیماران قائل شود.

کلام اخر؟

در زندگی خود به 2 چیز افتخار می کنم، یک فرزند شهید بودن و دیگری پرستاری و خدمت به مردم شهر بافق است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده