رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
  • کد خبر : ۴۴۳۴۴
  • چاپ خبر : قدردانی خانواده شهید قنبری زاده از شهردار بافق

قدردانی خانواده شهید قنبری زاده از شهردار بافق

فرزند و برادر شهید قنبری زاده با حضور در دفتر شهردار بافق از تلاش های سید علی نوروز زاده تشکر و قدردانی کردند. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ قنبری زاده برادر شهید محیط بان به همراه فرزند شهید با حضور در دفتر شهردار بافق از تلاش های سید علی نوروززاده تشکر و قدردانی کردند. در این […]

فرزند و برادر شهید قنبری زاده با حضور در دفتر شهردار بافق از تلاش های سید علی نوروز زاده تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ قنبری زاده برادر شهید محیط بان به همراه فرزند شهید با حضور در دفتر شهردار بافق از تلاش های سید علی نوروززاده تشکر و قدردانی کردند.

در این دیدار برادر شهید قنبری زاده ضمن تشکر از نوروززاده شهردار و رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی بافق برای ارج نهادن در برگزاری دومین دوره مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به  یاد شهید محیط بان “علی اکبر قنبری زاده ” گفت: ارج نهادن به یاد شهدا، ارج نهادن به یک شخص نیست بلکه ارج نهادن به تمام ارزش‌های ملی کشور است.

در ادامه شهردار بافق با اظهار خرسندی از حضور برادر و فرزند شهید قنبری زاده،خاطر نشان کرد: دشمنان کشور برای رسیدن به اهداف شومشان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، امنیت امروز کشور نتیجه جانفشانی های شهدایی چون شهید قنبری زاده است که نقش برجسته ای از ایستادگی در برابر دشمن ایفا کردند.

در پایان فرزند شهید قنبری زاده با اهدا تابلوی نفیس منقش به آیه ان یکاد از تلاش های شهردار بافق تشکر و قدردانی نمود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده