رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
  • کد خبر : ۴۴۳۷۷
  • چاپ خبر : برگزاری جلسه شورای ارتقا سلامت در روستای مبارکه

برگزاری جلسه شورای ارتقا سلامت در روستای مبارکه

جلسه شورای ارتقا سلامت با حضورجمعی از مسئولین، کارشناشان حوزه سلامت و اعضای شورای روستاهای شهرستان در محل مرکز بهداشتی درمانی روستای مبارکه برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، جلسه شورای ارتقای سلامت با حضور فتاحی سرپرست مرکز بهداشت ،کوهگرد سرپرست مرکز مبارکه ،کارشناس مسئول آموزش سلامت و مدیر مرکز مبارکه و مسئولین شوراهای روستاهای مبارکه،باقرآباد، […]

جلسه شورای ارتقا سلامت با حضورجمعی از مسئولین، کارشناشان حوزه سلامت و اعضای شورای روستاهای شهرستان در محل مرکز بهداشتی درمانی روستای مبارکه برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، جلسه شورای ارتقای سلامت با حضور فتاحی سرپرست مرکز بهداشت ،کوهگرد سرپرست مرکز مبارکه ،کارشناس مسئول آموزش سلامت و مدیر مرکز مبارکه و مسئولین شوراهای روستاهای مبارکه،باقرآباد، صادق آباد،شادکام،رضائیه، فاضلیه ، حاجی آباد در محل مرکز بهداشتی درمانی روستای مبارکه تشکیل گردید.

ابتدا در این جلسه فتاحی پیرامون توانمند سازی مردم برای توسعه محیط های سالم در روستاها و نقش مهم شوراهای روستایی در جلب مشارکت مردم در کنترل عوامل تعیین کننده سلامت صحبت نمود و تایید کرد: برای اجرای این مهم نیاز به شناسایی مشکلات بهداشتی و رفع آن در قالب اجرای برنامه عملیاتی در هر روستا می باشد.

سپس هر کدام از مسئولین مشکلات بهداشتی روستای تحت پوشش خود را بیان نمودند.

در پایان جلسه اظهار امیدواری شد با همکاری فرمانداری و بخشداری،شبکه بهداشت بتواند معضلات و مشکلات عنوان شده را مرتفع نماید.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده