رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
  • کد خبر : ۴۴۳۹۹
  • چاپ خبر : آموزش و پرورش بجای آموزش رایگان دانش آموز، تدریس رایگان معلم را اجرا می کند

آموزش و پرورش بجای آموزش رایگان دانش آموز، تدریس رایگان معلم را اجرا می کند

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معلمی که حقوق نگرفته چگونه بدون دغدغه کار کند گفت: معلمان حمایتی نزدیک به ۹ ماه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند. به گزارش آفتاب بافق،محمدرضا صباغیان،در تذکری در جلسه علنی مجلس با اشاره به بند سه قانون اساسی  که تحصیل را برای دانش آموز رایگان اعلام […]

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معلمی که حقوق نگرفته چگونه بدون دغدغه کار کند گفت: معلمان حمایتی نزدیک به ۹ ماه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش آفتاب بافق،محمدرضا صباغیان،در تذکری در جلسه علنی مجلس با اشاره به بند سه قانون اساسی  که تحصیل را برای دانش آموز رایگان اعلام کرده اما آموزش و پرورش دارد این قانون را برای معلمان  پیاده می کند، یعنی از انها اموزش رایگان می خواهد و به انها حقوق نمی دهد گفت: نزدیک به ۹ ماه به معلمان حمایتی حقوق داده نشده، پس با این وضع نا به‌ سامان معلمان، به چه شکلی می‌توان توقع داشت که آن‌ها بدون هیچ دغدغه‌ای بتوانند به آموزش دروس بپردازند.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این نحوه عملکرد و نپرداختن حقوق به معلمان حمایتی، پس باید گفت نحوه‌ی کار آن‌ها به‌ نوعی رایگان است.

وی ظلمی که در حق دانش آموزان زیرپوشش معلمان حمایتی می‌شود را بی‌اندازه دانست و گفت: معلمی که بین ۷ تا ۹ ماه در قبال زحماتش در مدارس حقوقی دریافت نکرده به چه شکلی می‌تواند برای دانش آموزان دلسوزی و به تدریس مشغول شود، واقعاً این کار آموزش‌وپرورش جای تأسف دارد.

صباغیان با بیان اینکه معلمان حمایتی در یزد نزدیک به 2 روز است که در جلوی درب استانداری تجمع کرده و نسبت به این وضع نابه‌سامان خود گله و شکایت دارند، اضافه کرد: مسئولان بدانند که پرداخت نکردن حقوق معلمین، باعث خدشه‌دار شدن نظام جمهوری اسلامی‌شده و بی‌تفاوتی معلم را در عدم تدریس درست و دقیق به دانش آموزان را در پی دارد که ضربه سنگین‌تر آن را در آینده و با مشاهده همین دانش آموزان می‌بینیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده