رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
  • کد خبر : ۴۴۴۰۳
  • چاپ خبر : حضور معاون فرماندار و بخشدار در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

حضور معاون فرماندار و بخشدار در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

  حضور معاون فرماندار و بخشدار در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران محمد علی طالعی معاون فرماندار و پور امینی بخشدار بخش مرکزی با حضور در یازدهمین نمایشگاه بین اللملی گردشگری تهران از نزدیک از غرفه شهرستان بافق بازدید کرد. به گزارش آفتاب بافق،لیلی رنجبر،سرپرست میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق در رابطه […]

 

حضور معاون فرماندار و بخشدار در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

محمد علی طالعی معاون فرماندار و پور امینی بخشدار بخش مرکزی با حضور در یازدهمین نمایشگاه بین اللملی گردشگری تهران از نزدیک از غرفه شهرستان بافق بازدید کرد.

به گزارش آفتاب بافق،لیلی رنجبر،سرپرست میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق در رابطه با برپایی نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته گفت : این نمایشگاه از ۳ تا ۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران به عنوان بزرگترین رویداد گردشگری کشور و با حضور برندهای معتبر این عرصه اعم از هتل ها، اقامتگاه های بوم گردی ، آژانس های مسافرتی ، کمپ های کویری و… برگزار می گردد..

رنجبر در ادمه صحبت های خود افزود :  شهر بافق به عنوان دومین شهر گردشگری در سال ۹۵ برگزیده کشوری شده است. امسال نیز توانستیم با هماهنگی میراث فرهنگی و همکاری فرمانداری ، شهرداری ،بخشداری ، شرکت سنگ آهن بافق،مجموعه هتل نیکان ،هتل علمدار،کمپ های کویری شن و شادن، کویر کاراکال و  بوم گردی های روستاهای گردشگری قطرم و شادکام در این نمایشگاه شرکت نموده و در قالب غرفه،شهر نمونه گردشگری بافق را با هدف جذب توریست به شهرستان و معرفی جاذبه های گردشگری بافق معرفی نمایند.

شایان ذکر است این نمایشگاه با حضور کشورهای اروپایی و تمام شهرهای استان با 9 غرفه در فضای 200 متر  برگزار گردید که در آن به معرفی صنایع دستی،کشاورزی و بخش خصوصی پرداختند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده