رفتن به بالا
  • جمعه - ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
  • کد خبر : ۴۴۴۹۷
  • چاپ خبر : گفتگو با بانوی ورزشکار پاراگلایدر در سایت ارم بافق

گفتگو با بانوی ورزشکار پاراگلایدر در سایت ارم بافق

الهه دهقان،ورزشکار پاراگلایدار پس از پرواز در سایت ارم بافق گفت: هر شهری از ظرفیت های خاصی برخوردار است،بافق شرایط اقلیمی خوبی برای انجام ورزش پاراگلایدر و تجربه یک پرواز لذت بخش را دارد. به گزارش آفتاب بافق، جمعی ازعلاقمندان به ورزش مفرح پاراگلایدر از استان یزد و کرمان صبح امروز با حضور در سایت […]

الهه دهقان،ورزشکار پاراگلایدار پس از پرواز در سایت ارم بافق گفت: هر شهری از ظرفیت های خاصی برخوردار است،بافق شرایط اقلیمی خوبی برای انجام ورزش پاراگلایدر و تجربه یک پرواز لذت بخش را دارد.

به گزارش آفتاب بافق، جمعی ازعلاقمندان به ورزش مفرح پاراگلایدر از استان یزد و کرمان صبح امروز با حضور در سایت ارم بافق به تمرینات خود در فراز آسمان پرداختند.افتاب بافق نیز برآن شد تا مصاحبه ای با یکی از ورزشکاران این رشته برای علاقمندان این ورزش نماید که در ادامه خواهید خواند.

لطفا خودتان را معرفی کنید؟

الهه دهقان هستم حدود 3 سال است که ورزش پاراگلایدر را انجام می دهم. آموزش خود را در یزد زیر نظر استاد خبره دست در سایت اردشیر 7 کیلومتری دربیت آغاز کردم و پس از 9 ماه دوره های امنیت پرواز را نزد اساتید خوب کشور گذراندم و بعد برای یادگیری دوره مسافت به اصفهان نزد استاد سمنانی رفتم.

نظرتان را درباره سایت ارم بافق بگویی؟

سایت ارم بافق یکی از بهترین سایت های پرواز کشور است،هم از نظر ریچ و هم مسافت،یعنی ما می توانیم با پرواز در این سایت مسافت چند کیلومتری را انجام دهیم و با فاصله از سایت در جای دیگر فرود بیاییم، این قابلیت بسیار عالی این مکان است که آن را نسبت به استان و حتی بام تفت متمایز می کند .ضمن اینکه یکی دیگر از پتانسیل های خوب بافق وزش باد تند در جهت مورد نیاز  پرواز از سمت جنوب شرق است،که اکثر روزها برخوردار است و می توان بهترین استفاده را از این نعمت خدادادی برد.همچنین این امکان را برای ما فراهم نموده تا بجای پیمودن مسافت طولانی به شهرهایی چون خوزستان،بندرعباس و صرف زمان و انرژی برای تمرین،در اینجا خود را برای حضور در مسابقات و کسب نتیجه خوب آماده کنیم.

به نظر شما سایت بافق قابلیت برگزاری مسابقات پاراگلایدر کشوری را دارد؟

به نظر من این موضوع دور از ذهن نیست،اما در قدم اول نیاز به تشکیل گردهمایی ها و فراخوان هایی است تا این ورزش و مکان بیشتر دیده شود و بعد فراهم نمودن امکانات رفاهی و بوم گردی است،زیرا افرادی که برای تمرین در این مکان حاضر می شوند و از صبح زود تا عصر وقت خود را در اینجا میگذرانند و نمی توانند این مسافت را بازگردند. پس اگر این امکانات برای ورزشکاران این رشته تامین شود مطمئناً این اتفاق در بافق خواهد افتاد.

حرف آخر؟

هر شهری از ظرفیت های خاصی برخوردار است،بافق شرایط اقلیمی خوبی برای انجام ورزش پاراگلایدر و تجربه یک پرواز لذت بخش را دارد. هر روز جمعیتی برای دیدن تمرینات ورزشکاران به این سایت می آیند. اگر تعداد این علاقمندان زیاد شود،بدون شک می توان شاهد تشکیل یک تیم خوب و حضور آن که در مسابقات مختلف کشوری بود. با توجه که پرواز پاراگلایدر یک بازی جهانی محسوب می شود،بافق توانایی درخشیدن در خارج از منطقه را دارد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده